Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg var her inne sist.Har en datter på 10 og har vært uten prevensjon siden hun ble født.Prøvde veldig hardt å bli gravid når hun var 2,men ble så stresset av det at jeg ikke orket prøvingen lenger.Har ikke lyst på prøverør,og hadde ikke fått med meg mannen min på det heller.Nå er jeg 38 og føler at tiden går fra meg.Hadde egentlig ikke tenkt å prøve mer,men nå har jeg fått lysten tilbake.Håper vi klarer å gi datteren vår en søster eller bror.Ønsker alle her inne lykke til i prøvingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse, masse lykke til til dere også :) Vi jobber også med nr. 2, og håper snuppa kan få et søsken snart!

Skrevet

Hei.

Ønsker deg lykke til med prøvingen. Du har klart det tidligere, så det går nok en gang til skal du se.

Selv har jeg to gutter på snart 8 og 5 år. Har ikke brukt prevensjon de siste 10 år jeg heller, så man kan jo undre seg litt over at det ikke er blitt flere barn.

Vi setter inn støtet for fullt om ett par mnd. Ønsker meg en liten attpåskatt i 2009.

Skrevet

Lykke til! Prøver på nr. 2 her og, har en datter på 3 fra før. La oss håpe det kan bli småsøken på alle "enebarna" våre! Det er faktisk en veldig viktig grunn til å prøve å få én til, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...