Gå til innhold

Vi hadde barnevakt i går!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma og pappa kom til oss på tordag og har vært til i dag. Herlig å være sammen med dem :)

Pappa skulle på noe politikkgreier, så mamma lurte på om vi ikke hadde lyst til å ta oss en tur ut i går kveld siden hun likevel skulle campe her. Hun ville gjerne kose seg litt alene med Karosnuppa :)

Jeg er veldig sliten for tida, så jeg hadde ikke så veldig lyst. Men til slutt gikk jeg i dusjen og så labbet vi til byen. En kompis av Karopappa hadde spillejobb på en pub og vi dro for å høre på ham. Det ble så vellykket - flink fyr, bra musikk, god drikke og hyggelige folk!! Storkoste meg sammen med kjæresten min!! Den snille mormoren vet selvfølgelig at mammaer og pappaer trenger å kose seg sammen av og til!!

Og så fikk vi sove til 11 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

deilig med sånne mormorer som bruker litt energi på å sende ut døtrene sine. Mamma prøver hardt hver gang vi er hjemme, men jeg er ikke så flink til å gå ut. Har jeg barnevakt vil jeg jo aller helst bare sove :-)

Skrevet

Hipp hurra for kloke mormor:-)

Deilig med kjærestetid!

Skrevet

Hurra for mormor! Av og til skjønner kloke damer hva vi trenger bedre enn det vi skjønner selv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...