Karomamma Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Mamma og pappa kom til oss på tordag og har vært til i dag. Herlig å være sammen med dem Pappa skulle på noe politikkgreier, så mamma lurte på om vi ikke hadde lyst til å ta oss en tur ut i går kveld siden hun likevel skulle campe her. Hun ville gjerne kose seg litt alene med Karosnuppa Jeg er veldig sliten for tida, så jeg hadde ikke så veldig lyst. Men til slutt gikk jeg i dusjen og så labbet vi til byen. En kompis av Karopappa hadde spillejobb på en pub og vi dro for å høre på ham. Det ble så vellykket - flink fyr, bra musikk, god drikke og hyggelige folk!! Storkoste meg sammen med kjæresten min!! Den snille mormoren vet selvfølgelig at mammaer og pappaer trenger å kose seg sammen av og til!! Og så fikk vi sove til 11
dritgrei hei hei! Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 deilig med sånne mormorer som bruker litt energi på å sende ut døtrene sine. Mamma prøver hardt hver gang vi er hjemme, men jeg er ikke så flink til å gå ut. Har jeg barnevakt vil jeg jo aller helst bare sove :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Hipp hurra for kloke mormor:-) Deilig med kjærestetid!
Maud Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Hurra for mormor! Av og til skjønner kloke damer hva vi trenger bedre enn det vi skjønner selv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå