gullet84 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Heia flere som har termin på alle hjertes dag? Jeg venter en liten prins men for å være ærlig så håper jeg han kommer snart...
Kakebakesøte Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Har 7. februar med lillebror, og det nærmer seg veldig den 14. nå. Hadde 7. med dattern min også, og hun kom på 14. håper veldig at han bestemmer seg for å komme (helst) før eller etter denne datoen
camoneiel *har født* Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Har også termin den 14. februar :-)) Ikke lenge igjen nå, men tålmodigheten er slutt for lenge siden. Skal til JM i morgen, og hun har lovt meg å "røske" litt ekstra ettersom jeg har svangerskapsdiabetes. Hadde samme JM forrige svangerskap, og da ble det fødsel bare noen timer etter strippingen :-)) Så der er hun helt proff.
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 14 feb her også :-D Kan de strippe uansett eller må du være moden?? Jeg har myk livmormunn, halvert livmorhals og hun fikk inn en finger for litt over 1 uke siden. Forrige uke lå jeg 4 døgn med masrier og måtte ha sovemedisin for å sove. Har hatt 3 fine dager nå men i dag kjenner jeg det er på ann igjen. Er sliten nå.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå