Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 om dere kunne tjent 40000 kroner? og dere ikke kjente vedkommende det er så godt lenger? Har denne muligheten, har så sinnsykt lyst og gjøre det, men er redd jeg angrer etterpå selv om jeg ikke har noen god kontakt med personen pr. dags dato.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Ikke hvis det var for å være slem :/
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 men i hva slags kategori er bildene, å hvor kjent er personen?? ja å er det for å være slem??
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Hi her! Det er en person som er endel på tv, og kjent og bildene skal ikke bli solgt for og gjøre noen ulykkelig, det er ikke utagerende festerbilder som personen vil reagere med negative tanker på tror jeg selv da. Er for og tjene en slant med penger jeg vil gjøre dette og synes 40000 er ganske masse penger for meg som er student pr dags dato.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 hadde gjort det jeg ass, men nå blir jeg nyskjærrig hehe!!!! hvem er det?? åhh hehe.. men vet personen at disse bilden kommer fra deg å at det er noe grunn til å reagere såå kan det vel bli problemer..
hårsår Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Huff, jeg er i familie med hun som var venninna til Mette Marit som solgt toppløsbildet til Se og Hør for 100.000. Hun pusset opp badet for pengene. Jeg har alltid syntes at det var helt forferdelig å gjøre. Nå har det seg sånn, at Mette Marit knulla ektemannen til hun her dama, og derfor fikk hun hat for Mette Marit, og hun koste seg når hun kunne få tatt litt hevn. Synes faktisk at saken fikk et annet lys etter jeg hørte det, og tenker at dersom ei jenta hadde knulla min mann, ville jeg også tatt hevn om jeg hadde hatt muligheten!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Nei, selvfølgelig ikke. Det er å hore seg til.
Gjest -<<- Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Du syntes det var horribelt å selge et bilde til Se & Hør, men å spre ubehagelige rykter om kronprinsessen på internett er helt uproblematisk? Herlig moral.
hårsår Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Jeg spredde ikke ryktene. Alle har jo sett bildet i se og hør. Fikk du det ikke med deg? Bildet kom ut rett før bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har sett bildene, men hadde ikke hørt historien som du glatt serverte her inne.
mamma til twins Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 Da ville jeg isåfall spurt vedkommende om det var greit først. Dersom du innerst inne vet at dette ikke er greit, så har du vel svaret ditt der tenker jeg. Det spiller egentlig ikke stor rolle om du ikke har god kontakt med vedkommende lenger, synes det er viktig å respektere gamle venner også. Jeg ville aldri solgt bilder av gamle venner, og hadde noen solgt bilder av meg ville det blitt krig!
mamma til twins Skrevet 10. februar 2008 #14 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har ikke sett bildet. leser ikke Se & Hør. Og det er ganske mange som har knullet ektemannen til en eller annen, og skulle alle blitt brettet ut nakne i ukepressen ville det blitt en føljetong over 40 år. Synes det var tarvelig gjort jeg..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #15 Skrevet 10. februar 2008 For å forsvare Rufus, vil jeg si at det ikke er noe nytt at Mette Marit lå rundt med alt som var. Hun gikk på dop, og lå med det som var av mannfolk innenfor den riktige kretsen. Hun er ikke godt ansett i Kr.Sand.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #16 Skrevet 11. februar 2008 Jeg kjenner at jeg hadde vurdert å selge de bildene... Men da måtte de vært uskyldige, og ikke gitt et negativt fokus. Samtidig tror jeg at jeg ville vurdert om det kunne vites at det var meg som hadde solgt dem... Hadde det vært åpentlyst, da hadde jeg nok ikke gjort det....
Northernlights Skrevet 11. februar 2008 #17 Skrevet 11. februar 2008 Ang Mette Marit: Hun var jo ikke kronprinsesse den gangen.Folk forandrer seg. Fortid er fortid.Det er hva vi står for i dag som teller. Og hun er et flott menneske, med en fortid hun i dag har god nytte av,for å kune hjelpe andre. Ang Se&Hør: Tarvelig å slenge ut bilder man måtte ha i skuffer og skap av kjendisers fortid,bare for å tjene seg noen ekstra tusenlapper. Er enig med noen lengre oppe;spør vedkommende om det er greit å selge dem, om du absolutt ikke vil slå fra deg tanken.
___ Skrevet 11. februar 2008 #18 Skrevet 11. februar 2008 Jeg ville ikke gjort det hvis ikke den det gjaldt sa det var OK. Å selge eller offentliggjøre private bilder av andre burde være straffbart. Moralsk forkastlig vil det i hvertfal være. Om jeg viste du hadde gjort noe sånt ville jeg i hvertfal sørget for å holde meg langt unna deg. Vet jo aldri hva du kunne ha funnet av sladder eller bilder du ville utnytte i fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå