Gå til innhold

Ang "belastede" navn... Hvor mange av dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har datet/ er sammen med/ har barn med en som heter Ronny, Kenneth, Glenn, Johnny eller hva alle de navnene som kom fram på den andre tråden var?? Sikkert en del av dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Jeg var sammen med Glenn 3 ganger. (ca 2 år tilsammen)

Skrevet

Jeg klina med en som ble kalt Biffen når jeg var 14! Hahaha, det er ikke kødd engang -det er det verste! *Blæ*

Skrevet

Jeg har barn med en som heter Ronny, ja og må desverre si at han endte opp med å være så "belstet" som mange her beskriver :-(

Skrevet

Hihi, "belastet" var ordet, ja.... :P

Skrevet

Har du ikke så my som små-tafsa på en ved de navna engang, Hockey? Kom an igjen nå...:-p

Vanskelig å forestille seg ;-)

Skrevet

Oi, jo forresten. 3x Tommy! Hadde helt glemt det jeg. Alle hadde forskjellig skrivemåte på navnet da. Han ene som heter Tommi han er finsk og egentlig ganske deilig!

Skrevet

Dette er jo fantastisk!

Jeg har heller aldri rota meg borti noen med de navnene som nevnes her.

Skrevet

Var forelsket i Kenneth i 17års alderen, han var veldi interessert å gjorde alt for meg til han fikk meg til sengs.

Da fortalte han det til alle å jeg hørte ikke noe mer!! (Ikke ville jeg høre noe heller:))

Siden har han banket alle sine damer og de fleste andre og sittet inne og hatt masse trøbbel.

Jeg er lykkelig gift og har det flott:)

HaHa til Kenneth:))!! (bare hen altså, så ingen føler seg truffet her)

Skrevet

haha, værste må vel nødt til å være Kim Harry, som jeg har vært på.. Huff, navnet sier alt.. xD Å Ronny selvfølgelig, min "barndomskjæreste" .. Hehe..

Skrevet

Bjørn Harry.. Helt seriøst!! Ganske ålreit fyr, men litt småsleip...

Sven Harald. Vet ikke hvor belastet det er da men..

Skrevet

Er gift med en kenneth, og han er en fantastisk mann... Ikke noe trøbbel der igården...

Skrevet

Må innrømme at min tid sammen med Tor-Arnt ikke er et stolt øyeblikk. Jeg gikk i klasse med en Snorre Ronny, det navnet har alltid imponert meg.

Skrevet

Jeg er snart alene med 3 barn, og pappa heter Ronny... Til helvetet med ham, sier nok sitt.

Har kjørt i fylla, sonet for både det og bøter pga slåssing. Sittet inne flere ganger (før min tid)...

Skrevet

Kaster på på jeg og...

Kenneth..

Belastet nok!!!

Skrevet

Har både vært bortpå en kenneth og en ronny. Og ikke minst en Fred.. hahah huff..

Skrevet

Følte meg belastet med en gang Anita ble nevnt....

Skrevet

Hva er Mokfnått? Bare lurte:)

Vært borti en Jarle Peder, han var belastet han..... Hadde følt meg tynget av ett slikt navn jeg også, antar jeg..!?!...

Skrevet

Trodde jeg kunne svare benektende på denne til jeg fikk tenkt meg om.

Da jeg var 15 tok jeg bussen til haugesund ( fra Stavanger) for å treffe en jeg helt tilfeldig traff på sms ( begynte med en feilsendt mld)

Han var 29 (!) og hett ...Johnny

den historien endte med oralsex ( 69) og en lang busstur hjem med sperm i håret, fint (?) minne om min føste seksuele opplevelse, hehe:)

Fiiiiin mann da:)

Skrevet

Jeg var sammen med Johnny da jeg bodde i England. Føler navnet blir litt annerledes der borte enn her i Norge..

Skrevet

Har faktisk ikke vært borti de navnene der, men mannen er svensk og heter Benny da =)

Skrevet

Min kjære heter også Benny..thihi! Men er en bra mann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...