kaos83 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 heisann jenter Hvordan går det med dere? NOen som teller dager, min osv... hehe Jeg har ikm den 18, og klarer nesten ikke vente:) noen som har symptomer? jeg har noen, men sikkert bare innbilt.. hehe:)
☆twinkle twinkle Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 hei, jeg har ikm den 19 feb..er ganske avslappa egentilig..har så mye annet å tenke på. men det hadde vert veeldig kjekt da!! eneste jeg kjenner er noen murringer men det kan godt vere pga tr og...uff, nei dette blir spennede etter vert..kjenner jo godt etter da på symptomer og sånn...
Linda_86 *solstråle-i-magen* Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Heisann =) Ikm den 23/24 her Symptomer her også, klarer nesten ikke vente, tror jeg må ta en test bare får å ha gjort det hehe =P Hadde tross alt symptomer forrige mnd også :s
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 hei hei. Jeg har ikm den 19/20. Kjenner noen murringer. Men sikker bare innbilninger. teller ned som bare det. håper at det har klaffet for oss alle sammen :-) x fingrene for oss. klem klem
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har også noen symtomer, men kjenner jeg meg selv rett, så er det nok bare innbilt. Har veldig "stikk og rykninger" i eggstokkene. Usikker på hva det vil si, men men.. Dette er min 1pp da, så jeg begynner ikke å stresse med det riktig enda.. I hvilken pp er dere? Klem!
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 hei hei:) jeg har ikm 21. er veldig spent, men mannen min var borte noen dager rundt el, så er ikke så sikker på om det blir noe nå... vi er i 5pp. hadde en sa i november, så jeg håper snart det sitter;) symptomer har jeg hatt siden før aborten, veeeldig irriterende, men jeg føler meg faktisk gravid rett som det er...hehe...
Mamma25,gullet+frøetimagen08 Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Har ikm 23 feb, så blir spennede.... Er 5pp,blir 6 vis det ikke går denne gangen..fant el denne mnd så håper... Blir vel en gutt Litt tidlig med symptomer enda...har hatt halsbrann i dag da..men er vel tilfeldig...
kaos83 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2008 heisann dette er min 1 onkelige pp:) og jammen tror jeg den sitter alt:) jeg kjenner på kvalme, funky følese i puppene, og halsbrann og støtsmerter ved sex.. kanskje bare innbilt men._Har blitt spådd det av 4 forskjellige på spå siden også og alle har sett gutt:) Tok en test idag som seff var neg, men det er ikke så rart en uke før ikm:) Problemet er at denne uken er det masse som skjer som har med vindrikking å gjøre, hele 3 dager, og vet ikke hvordan komme unna:) hihi .. sikkert ikke farlig å drikke et halvt glass vin liksom, men... hva ville dere gjort? x fingre for oss alle:)
akicha Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har IKM 21. og INGEN tegn what so ever... Men, det er vel nesten umulig å ha det SÅ tidlig? Jeg har superømme pupper, men det har jeg ofte fra el og ut syklusen. Fant EL denne mnd, første gang jeg har vært HELT sikker. Er nok litt spent ja. Dette er jo pp7.., så begynner mildt sagt å bli litt utålmodig!
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 dytter denne opp igjen jeg, så får vi fulgt med litt;) ingen symptomer på meg enda forøvrig..
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Jeg var veldig usikker på når jeg hadde EL i denne måneden,men håper på det beste!
kropp Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 #vilha1t 3pp.IKM 18.feb # fiona71. 1.pp IKM 18.feb # Mahari81 ikm 18 feb # Frk.B 1pp IKM 19.feb ca.. : # T.B.B: IKM 19.februar.(har skiftet nick til ønskerbabylykke :-) ) # KlarSomEtEgg 19. februar (mulig 18.??), går for gull-medalje (",) # Cecilie '82 3pp IKM 19.februar. # Mrs P 1.pp IKM 20. feb #malla85 IKM 20.februar # Fomle & Ariel IKM 20.02.08 # tullemor79 ikm 20.feb #kengu80 ikm 21.feb # Nonnings 2.pp, ikm 22.feb (?) # Kropp: IKM 23.februar, forhåpentligvis termin 4.november:-) # _lykke_: IKM 23.02.08 # [email protected]: 24. feb # håper-så-sterkt-3pp-etter-sa ikm 24 eller 25 februar limer inn denne her jeg:-)
fiona71*2pp Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 Hei.. Har IKM den 18 feb... Og jeg tror nok TR stikker innom denne mnd også Jeg føler meg allerede nedimellom, som jeg skrev i en lignende tråd i går, og har mens smerter. Vondt i korsryggen, er trøtt, og slapp.. Men har mens smerter !! Har ikke noen følelser som kan ligne på graviditet.. Så regner med at vi prøver ENDA mer neste mnd igjen.
aninat Skrevet 14. februar 2008 #14 Skrevet 14. februar 2008 hei hei:)ny her, men tenkte jeg skulle slenge meg på. har ikm 21.... å jeg blir gaaaaaal av å vente...dette er tortur:)hehe..... kjenner egentlig ingenting, har ømme pupper, men det har jeg bestandig etter el... kjenner litt stikking nederst i magen...har ikke kjent det før..... litt tidlig å kjenne symtomer enda er det ikke?? guttn min er snart 8 så jeg husker dessverre lite fra sist gang:( jeg har blitt hekta på bim...med en gang jeg kommer hjem fra jobb er jeg her å sjekker om det er noe nytt:) håper virkelig det blir en liten spire denne mnd, vi er i 4. pp så jeg vet jo at vi ikke har prøvd så lenge men det er så mye venting at det føles som mye lenger......
tintafant-m/2 jenter Skrevet 14. februar 2008 #15 Skrevet 14. februar 2008 IKM ca 23. Ingen symptomer i det hele tatt nei, mne tor jeg hadde EL tirsdag, men ingen sex desverre=( Lykke til dere andre
Klar Som Et Egg Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 ikm 18/19. men har sett litt blodspor siden igår, så tante-spetakkelet kommer vel nok snart. bare ikke kommert ordentlig igang.. så da går jeg vel over i fjerde pp.. testa på el-test at jeg hadde lh stigning på fredagsmorgen, for to uker siden. men jeg jobba hele den helga, og når jeg kom hjem fra jobb på kveldene, var sambo på fylla!! så da blei det ikke noe sengekos...irriterende....!!! men vi hadde sex seint på torsdagskveld, og når jeg testet stigning på fredagsmorgen kan det jo være at tordagens sengekos var "innbringende"..? noen som vet noe om det, kan ikke svømmerne leve en stund inni oss...?? lykke til folkens!!
LabbogLine Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 Det kan jo være at det klaffet allikevel da! Tror svømmerne kan overleve i opptil 5 dager, mens egget lever bare i ett døgn. Blodspor trenger jo heller ikke bety tr da, kan jo være skjøre slimhinner som blør litt bare:) (man må være optimistiske til siste sekund,hihi)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 IKM i dag.... men ingen tegn til TR. Bare negativ gravidtest og 4 positive eggløsningstester 4 dager på rad... har en sterk tro nå )
LabbogLine Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 Oi, det var jo litt rart at du har positive el tester så sent da, kan jo være at de slår ut på hcg da? Vent et par dager med å teste på nytt da? Hvis du greier det,hehe:)
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #21 Skrevet 17. februar 2008 Heisann Har kanskje ikm på fredag (22?)... men vet ikke sikkert pga kokkosyklus :-P Kjenner det som om TR er på vei...de typiske tegnene og føler meg ikke gravid i det hele tatt. Lite sannsynlig også igrunn siden jeg har vært alt for lite sammen med kjæresten denne mnd. Men det rare er at HVIS jeg skulle ha det som har vært en vanlig, gj.snittlig syklus for meg på 39 dager, så har jeg EL i dag eller i morgen, så da er det jo enda lenger til ikm... Håpet er ikke stort denne mnd med andre ord ;-) Håper det blir mange positive tester i løpet av neste uke da dere :-D Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå