Gjest Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12438297&sid=xz20cabtkC_9687381&pos=null&tot=null fikk helt frysninger merker jeg,brrrr
Stor_smil Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Ja, herregud.. blitt LITT for sært for min smak. uansett om man stiller dem ut *grøss* eller tar dem med på trilletur.... !!!
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Herregud den så ekte ut!! men gud for en pris!!!
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Hjelp...det var nesten litt ekkelt...på en måte...
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 men hva bruker man den til? leke mamma? *rister litt på hodet*
lillyvanilly Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Huff, så ekkel da! HVem vil vel ha sånn? En liksom-baby som aldri er våken? Fikk dårlig assosiasjoner til et dødfødt barn. Mange velger jo å ha de hos seg en stund...
☆Anonymia☆ Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 ååååå.. den var nydelig.. men jeg skjønner ikke hva folk skal med dem ?? noen som kan forklare meg det ??
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 åååå får ikke sett den jeg.. hva er det???
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 det er en dukke,som ser du som en ekte sovende babygutt.. huden føles vistnok som hud.. ligger og sover,denne lille nyfødte. men ble litt ekkelt synes jeg
Tommage♀♂ Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Dette er samledukker. Er vel ingen som får en sånn til å leke med;)
ano`num *17.03.10* Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 7åringen sa "er du sikker på at det er ei dukke??" ikke mindre enn 3 ganger.
☆Anonymia☆ Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 samle dukker ? at folk samler på sånne dukkebabyer ??
Meg + 2 prinsesser Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 Det er helt klart en samledukke, men lurer på hva ho ga for den, da ho skal ha 4000 selv. Litt av en pris:O
Tommage♀♂ Skrevet 10. februar 2008 #14 Skrevet 10. februar 2008 Ja, det er samleobjekter. Det er sikkert noen som leker med dem også, for all del=) Se her er det flere: http://www.simplyreborndolls.com/kits.htm
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #15 Skrevet 10. februar 2008 hver sin smak sier jeg bare.. men tror ikke det er noe jeg vil vurdere å samle på nei.. hehe
Tommage♀♂ Skrevet 10. februar 2008 #16 Skrevet 10. februar 2008 De er faktisk ikke så dyre ser jeg. Kanskje jeg skal kjøpe en å gå tur med, hehe=) http://shop.simplyreborndolls.com/index.php?p=catalog&parent=1&pg=1
☆Anonymia☆ Skrevet 10. februar 2008 #17 Skrevet 10. februar 2008 syns faktisk de var ufattelig søte jeg.=)
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #18 Skrevet 10. februar 2008 Dette var noe av det ekleste jeg har sett på lenge. Og jeg vet ikke helt om jeg klarer å forklare hvorfor.... Enda eklere enn å skaffe seg en sånn livaktig dukke (hvorfor??) er jo det å selge den igjen (hvordan klarer man, når den er så "ekte"..?). HUFF.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå