Gå til innhold

Herregud,denne MÅ dere se!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, herregud.. blitt LITT for sært for min smak. uansett om man stiller dem ut *grøss* eller tar dem med på trilletur.... !!!

Skrevet

Herregud den så ekte ut!! men gud for en pris!!!

Skrevet

Hjelp...det var nesten litt ekkelt...på en måte...

Skrevet

men hva bruker man den til?

 

leke mamma?

 

*rister litt på hodet*

Skrevet

Huff, så ekkel da! HVem vil vel ha sånn? En liksom-baby som aldri er våken? Fikk dårlig assosiasjoner til et dødfødt barn. Mange velger jo å ha de hos seg en stund...

Skrevet

ååååå..

den var nydelig..

men jeg skjønner ikke hva folk skal med dem ??

noen som kan forklare meg det ??

 

Skrevet

det er en dukke,som ser du som en ekte sovende babygutt..

huden føles vistnok som hud..

ligger og sover,denne lille nyfødte.

 

men ble litt ekkelt synes jeg

Skrevet

Dette er samledukker. Er vel ingen som får en sånn til å leke med;)

Skrevet

7åringen sa "er du sikker på at det er ei dukke??" ikke mindre enn 3 ganger.

Skrevet

samle dukker ?

at folk samler på sånne dukkebabyer ??

 

Skrevet

Det er helt klart en samledukke, men lurer på hva ho ga for den, da ho skal ha 4000 selv. Litt av en pris:O

Skrevet

hver sin smak sier jeg bare..

 

men tror ikke det er noe jeg vil vurdere å samle på nei..

 

hehe

Skrevet

syns faktisk de var ufattelig søte jeg.=)

Skrevet

Dette var noe av det ekleste jeg har sett på lenge. Og jeg vet ikke helt om jeg klarer å forklare hvorfor.... Enda eklere enn å skaffe seg en sånn livaktig dukke (hvorfor??) er jo det å selge den igjen (hvordan klarer man, når den er så "ekte"..?). HUFF.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...