Gjest Sekretøsa Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 og jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Sambo har ikke hatt kjempekontakt med henne, eller mannen, på lenge, siden de bor i hver sin kant av landet. Vi traff de nå før jul, meg, sambo, sønnen vår, og svigerinna mi. Da hadde hun vært på behandling på riksen. Hun ble SÅ glad, og sist nå for 2 uker siden fikk jeg høre av svigermor, at tanten snakket om dette besøket enda, at hun hadde blitt SÅ glad for og treffe oss, osv. Dama er kjempetopp, jeg har bare truffet henne den ene gangen.. Men det jeg lurer på, er det normalt at vi da drar i begravelse? Jeg vil gjerne, mtp at hun satte så stor pris på at vi traff de den dagen, at hun da vil sette pris på at vi kommer...? Eller?
grå :) Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 tror jeg ville forsøkt å komme en tur før hun døde jeg og heller tatt den begravelsen som det kom. jeg synes nok at man skal reise i begravelsen om man kan, men strekker ikke feks økonomien eller tida til så er det ingen krise. men jeger heller ikke avd e som må på kirkegården for å hedre den avdøde sååå
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Det er LANGT dit, vi bor i Vestfold, hun i Mo i Rana.... Jeg hedrer heller ingen som dør, men tenker som så at de sikkert setter pris på en siste avskjed... Sambo sier han ikke vet, men tror han egentlig vil dra..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Siden hun er tanten til mannen din bør dere vel dra... Om det ikke er langt, langt unna. Selv om han ikke har kjempekontakt nå så har han sikkert hatt det. Tante er såpass nært synes jeg...Og selv om min manns tanter bor langt unna og vi ikke har så mye kontakt, ville jeg ikke nølt med å dra i begravelsen. Håper dere finner ut av det når hun dør.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har lyst og dra, rett og slett fordi hun satte så umåtelig stor pris på den dagen vi traff hverandre. Og enda prater om det, syk som hun er stakkar Skal ta en prat med sambo om det, håper det blir praktisk mulig og gjennomføre..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Ser det er et stykke å reise. Men det er som regel veldig godt å få en slags avslutning. Og siden det er såpass langt unna, er det "enklere" å komme til en planlagt begravelse, enn at de ringer når det nærmer seg slutten. Det er jo ikke sikkert at dere rekker opp før hun er død uansett da...
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 ja, det er det jeg også tenker. Og siden det er så langt, så vil jeg slippe og ha med eldste jenta, hun er jo ikke sambo sin, så heller ingen famile til tanta... Og da må det planlegges litt nøye... hmm.. Kanskje ringe svigermor og spørre hva hun syns
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå