Gå til innhold

Mye å forlange??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye å forlange å bli satt pris på man er mor til ditt barn????

Er faktsik ganske lei meg. har ikke fått gratulasjon en gang. Jeg er ikke en som ignorer han så han får alltid noe på farsdagen og gjerne noe uten om også...Får F**** meg ikke en dritt...Dette er 3. året på rad...

Fikk ikke en gang tegning av min 4 år gamle sønn.. Men han sier jo hele tiden at jeg skal få kort med hjerter på og blomster og sånt... Bare det varmer..Så den lille gutten min har på sin måte gitt meg en gave. Det er jeg fornøyd med..

Men jeg synes jeg i det minste kunne fått gratulasjon med morsdagen av sambo... Krever ikke noe ellers.Heller noe på morsdagen enn valentines...

SÅ GRATULERER FAEN MEG SÅ MYE MED MORSDAGEN....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg :-) Jeg har heller ikke fått noe - men det bryr jeg meg ikke om :-) Han har støvsuget huset - og laget middag - det er mye mer verd for meg.

Jeg fikk sms fra datteren min som gratulerte meg - og en klem og gratulerer fra min stesønn.

Men ellers synes jeg det er viktigst å føle resten av året at jeg er elsket... dessuten er det kjekkere å gi enn å få...

Du har sikkert levert en bukett tulipaner til din egen mor i dag, var ikke det koselig?

:-)

Gratulerer så mye med morsdagen.. :-))))

Skrevet

Mamma fikk kake i går... Så hun er fornøyd...Koslig å være med mamma...

Blir ikke minte på noen av å være elsket resten av året heller... Bare av gutten da. :o) Sambo har ikke gjort en dritt her heller...

Baklager for at jeg er negativ. Mye mer hormoner enn normalt her tenker jeg.

Men takk for gratulasjonen:o)

Skrevet

Hmmmmmm... så trist da.. snakk med ham - og neste år minner du ham på det flere dager i forveien "Gleder meg såååånn til morsdag!" - og så neste farsdag driter du i :-)))))

Skrevet

hehe..Hadde vært noe..Men han visste at det var morsdag i dag...

Nei, han får huske det selv..Så..Sånn går det... har sagt i fra at jeg hadde håpet på noe fint i dag da. En tegning fra gutten vår...Ikke vanskelig...

Igjen takk:o)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...