Gå til innhold

*kremt* Siklespetakkelmambo;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg sånn at den gikk ned "hook, line and sinker" som man sier det.

 

*flire*

 

Nesten 100 innlegg på under en time.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ante meg at hele dritten var planlagt kødd, ja. Ellers ville det vært for jævlig.

Skrevet

Heh... Ammet fortsatt ikke... Men at selve innlegget ble lagd for å provosere kan jeg ikke helt og holdent nekte for. Da lyger jeg... Og du skal ikke lyge - sååå.

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Jeg sa bare at for noen falt det ikke naturlig å amme... ;- )

Skrevet

Og jeg sa ittno om noe jeg;)

Men skjønte at her var det noen med sikkel som kjeda seg;)

 

Er jo uansett ei ukes tid til man kan ta forovervendt/bakovervendt igjen liksom;)

Skrevet

Men hun fikk deg jo på kroken;)

 

 

Siklis, flotters. Da venter jeg i spenning.

Men du må gjerne ta noen tråder jeg gidder å diskutere jeg også asså. Amming og bilseter holder jeg meg langt unna.

(prøvde meg på innvandring igjen i sted men uten hell:p)

Skrevet

Kanskje jeg skal ilegge meg rasistiske meniner og skrike porch monkey over hele siden her....?

 

Kjør på med debatt du. jeg bare blir med jeg!

Skrevet

Hehe, skal tenke på det. Må gjøre noe bedøkdrit også snart. Leveringsfrist kl 00.

 

Har svart på PM forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...