lingling Skrevet 10. februar 2008 #1 Del Skrevet 10. februar 2008 hei hei lurer på om det er noen fra sotra som har termin i mars eller noe sånt??? kanskje det er håp for å komme i barselgruppe m noen....hadde vært veldig kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick_83 Skrevet 12. februar 2008 #2 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei! Jeg har termin 24.mars. Vet om to til som har termin litt tidligere i mars også...kanskje du er en av de? Har du vært på BIM treff i Bergen med mars-gruppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malin Virginia ♥ 2 barnsmamma Skrevet 12. februar 2008 #3 Del Skrevet 12. februar 2008 Heisann Jeg har termin 8 Mars... Vi har hatt endel treff for kommende februar,Mars og April mødre... Men det hadde vært hyggelig å startet en barselgruppe for tiden etter nurkene våre har kommet også da... Flere som er med eller...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 12. februar 2008 #4 Del Skrevet 12. februar 2008 hei:) Jeg har termin 16 mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lingling Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 13. februar 2008 hei hei så kjekt at det var noen på sotra da:) jeg har termin 11 mars, så har nedtelling.... Nei jeg har ikke vært på noe BIM treff,men hadde vært kjekt ja å få til noen treff etter fødselen ja. Hvor bor dere?Barn fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malin Virginia ♥ 2 barnsmamma Skrevet 15. februar 2008 #6 Del Skrevet 15. februar 2008 Ja ikke sant... Jeg er førstegangsfødene og bor på Anglevik...? Du da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lingling Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 15. februar 2008 bor på straumsfjellet rett over sartor , venter nr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITLARUSKET Skrevet 17. februar 2008 #8 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei! Jeg har termin 16.03. og bor i Sund Kommune. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #9 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei!!! Har termin 10.mars, venter nr.2 =) Bor på Arefjord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malin Virginia ♥ 2 barnsmamma Skrevet 8. mars 2008 #10 Del Skrevet 8. mars 2008 Hei Hei Ikke lenge igjen til vi får nurkenen våre nå... Da må vi se å få til et treff om ikke så alt for lenge etter at alle har født... Jeg har termin i dag men ikke noe tegn til at han vil ut nei...!!! Får vel bare smøre meg med tålmodighet... Ønsker alle sammen lykke til med ventetid og fødsel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lingling Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 8. mars 2008 hei hei,jeg har legetermin 10mars å ultralydtermin 11mars.er veldig klar nå men kjenner ikke noe tegn til fødsel........håper hver natt jeg legger meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lingling Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 8. mars 2008 forresten....lykke til alle sammen ja:) vi får gi beskjed når vi har født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå