Gå til innhold

jeg har mistet troen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på Diane forrige mnd (de p-pillene med mest hormoner), har ikke fått mensen etter det. Var SÅ sikker på at jeg hadde eggløsning (pga el slim) og hadde enormt mye sex (til samboers glede) ;). Nå har jeg tatt en qr 5 dager før ikm, en cb digital 3 dager før, og en qr igjen i dag en dag før ikm. Alle på morgen urin og alle negative. Blir litt sur og skjønner ABSOLUTT at folk mister motet når de har mange prøveperioder. Har jo bare en selv, så føler meg litt ego. hehe.

Men nå har jeg mistet motet. Alle liksom-symptomer som jeg hadde er borte vekk, og typisk får jeg nok ikke mensen eller regelmessig syklus på lenge heller. Phu! Sorry, måtte bare blåse ut litt aggresjon (som ikke er vits å snakke med samboer om) hehe. Men føler meg mye bedre nå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg noen trøsteklemmer og full forståelse jeg :) Lykke til videre! Ikke gi deg!!

Skrevet

Hei!

Jeg kjenner meg litt igjen her.

Jeg sluttet på p-pillen sept. 06, trodde jeg testet positivt etter første pp men ble raskt sendt ned i grusen igjen. har veldig veldig ustabile sykluser og jeg ble som deg veldig frustrert, sint, lei og til tider noe depremert. Jeg hadde mistet troen og håpet på at det kom til å gå bra for oss, men vi stod på og gav ikke opp allikevel!

Det fikk vi igjen for i går når vi for første gang etter halvannet år har blitt gravide helt på egenhånd!

Ikke gi opp, det kan gå ett år etter pilleslutt før man kan bli gravid for noen, så smør deg med tolmodighet, ta vare på hverandre og viktigst av alt, IKKE stress selv om det er vanskelig å la være:-)

Lykke til med prøvingen, det går bra når man minst venter det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...