Linda_86 *solstråle-i-magen* Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Er det overhode ingen vits å teste før ikm? Er så utålmodig hehe
jejeje Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har vært gravid to ganger og har ikke fått positiv test før 2-3 dager etter ikm.
Linda_86 *solstråle-i-magen* Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 Veldig lenge til hehe =P Uke 8....Men har hatt symptomer i over en mnd, og tr forrige gang var ikke som vanlig.
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Jeg ville ventet til IKM. Sitter her nå som et spørsmålstegn selv. Tok positiv test 2 dager før IKM. Tok CB digital. Så tok jeg noen billigtester utover i uken som var negative. I går tok jeg en CB digital igjen, og den var negativ. I morgen er det 1 uke siden IKM... Det er lettere å oppdage eventuell kjemisk graviditet hvis man tester før IKM... Ikke for å skremme altså. Bare tenkte du iallefall kanskje ville vite det... Krysser fingre for at du er gravid:o)))
Linda_86 *solstråle-i-magen* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 Uff, jeg vet jo egentlig at jeg burde vente hehe Takk for svarene =) Krysser fingrene for dere andre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå