lykkelykkelykkelykke Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 hm lurer litt ,ser el leser om flere som er gravid og er en del uker på vei men ---så mistet de underveis og har gått med ikke noe liv i et par uker eller mer ..???Merker man ikke det på kroppen ???
Kaosmamma' n Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Jeg "mistet" symptomene på at jeg var gravid ganske raskt. før jeg visste at jeg hadde hatt MA. Ingen ømme pupper mer, ikke kvalm, ingen metallsmak i munnen og ingen tissetrang lenger.
milde.m72 Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Jeg hadde en liten blødning...fikk konstantert at jeg hadde hatt en MA.Hadde alle symptomene var inntakt,helt til etter jeg hadde utskrapning...(var kvalm og hadde ømme pupper...) En forferdelig opplevelse-unner ingen å oppleve en MA...
Charlie Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Den eneste maaten man kan faa det bekreftet paa er at at legen paaviser det paa ultralyd (ser om det er hjerteslag eller ei). Hvis du tror det er noe som er galt saa kan jo kanskje en legevisitt vaere paa sin plass. Det overrasker meg hvor mange som gaar aa gleder seg til man kommer over 12. uke, som om man da har kommet i "sikkerhet". Sjansene for at man opplever en abort er selvfoelgelig stoerst i 1. trimester, men det er heller ikke utelukket at det skjer senere. Det er gjerne en grunn til at en abort skjer. Jeg tror mange lar frykten for en abort overta gleden ved graviditeten i begynnelsen. Dette er jo egentlig noen fantastiske uker hvor mange av oss gaar aa baerer paa en stor hemmelighet. Nyt hver dag, det vil den bittelille babyen ha godt av ogsaa! Vi maa huske paa at sjansene for at det skal gaa bra faktisk er ganske store!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå