Meg og bøllegutta!! Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Gutten vår på 1 år har vært forkjøla en god stund nå.... ikke feber da. Har vært sutrete innimellom en ukes tid og tatt seg en del til ørene. Hes er han også... Så fredag kveld våknet ha med et hyl. Roet seg ikke uansett. Ville ikke ha melk eller smokk.......... Tok seg ørene og det ene øret var rødt utenpå. Kjentes ikke varm ut men tok ikke temp, Gav paracet og tenkte det helt sikkery var øreverk. Etter ca en time sovnet han....... Tok han til legevakta neste morgen. der sa de at han var litt rød på begge ørene men de sa det ikke var øreverk. Han var rødere i halsen...........Men legen påstod at barn kunne bli så tette på natta når de lå flatt og gjerne ble varme at det ble et trykk i ørene hodet av det som gjorde vondt.......................Har noen opplevd det at de får smerter i ørene uten å egentlig ha skikkelig øreverk.............han hadde litt feber lørdag kveld da, men ikke nå ikveld.Han har vært blid idag da så vi får håpe det går veien................ Nå er jeg møkka lei sykdom!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå