Edelweis Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 det bobler inne i magen, så kiler det. men det er på så forskjellige plasser. kan bebin ligge der oppe da tenker jeg. hmm... jeg er så usikker. men tror det er bebin altså. er jo 16 uker nå.
Madde/sommergutt:) Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Jeg kjente også liv for første gang i uke 15-16, og det kjentes ut som en liten boble som rørte på seg. Men man kjenner stor forskjell på luftbobler, og di "boblene" som kommer fra bevegelsene til babyen:) En utrulig herlig følelse. Men jeg kjente det ganske langt ned i magen. Det er helt sikkert liv du har kjent:) Når man kommer litt lengre på vei, så er det ikke så mye lette "bobler" lenger, da er det mer dulting, som et spark eller dytting. Er så godt å endelig kunne kjenne liv der inne:) Du får kose deg med "boblene" dine. Bare lille bebisen som sier, hei her er jeg:) hehe
Edelweis Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 jeg husker ingen ting fra mitt forige svangerskap. så det er som å starte på nytt igjenn. enda det er ikke lenge siden. ååh, det er en deilig følelsen. gleder med til jeg skal se h*n på ultralyd om 2 uker!
Madde/sommergutt:) Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Ja det var noe av det beste jeg har vært med på Bare å se at det er en baby der inne, og se hva den holder på med:) Vi var inne i over en og en halv time, fordi den lille var så sta at den ikke ville snu på seg. Så vi fikk en ny time til slutt.siden den lå litt vanskeli til, og di ikke klarte å ta alle målene. Så det var jo kjemebra, for da får vi komme tilbake å se på den igjen:) hehe... Syntes den 1.5 timen virka som bare en halv time... tiden gikk så utrulig fort.. kunne ligget der å sett på den hele dagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå