Jalla is back Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Det er lenge til ennå, men siden vi prøver å få det til på svalbard, så har vi begynt nå :-) Noen som vet om det finnes blomsterbutikk i longyearbyen? Finner ikke noe på gule sider.......
Jalla is back Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. februar 2008 Fant Isrosen, som er Interflora :-)
Monique72 Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Isrosen AS Longyearbyen tlf.nr.: 79 02 16 92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå