Gå til innhold

navn på smokken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

siden det er sååååååååååååå fryktelig harry med navnskilt på vognen,

er det da harry med navn på smokken?

 

det har hvertfall jeg, begge deler.

 

OG JEG ER IKKE HARRY

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navn på smokken har jo i det minste en praktisk og hygienisk funksjon i barnehagen da.

Skrevet

ja iallefall på småbarnsavdeligen hvor ingen kan lese:P neida.. synes det er søtt jeg.. hadde lue med navnet mitt når jeg var liten jeg! Det var søtt da:P

Skrevet

hadde jeg funnet smokk med navn hadde jeg kjøpt tvert :)

Skrevet

Næh. Alle smokker må gjerne ha navn.

 

Mvh. tidligere barnehagearbeider

Skrevet

Jeg tok alti feil av vognene når jeg skulle legge småttisene i barnehagen ute for å sove. Så sånn sett syns jeg navn på vogn også er smart.

 

mvh også tidligere barnehagearbeider

Skrevet

da har jeg bestilt :)

sååå kult

Skrevet

Merka dem med sånne klisterlapper. Skilt er fortsatt harry. Men valid poeng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...