Stjernebarn og Nordlys Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 siden det er sååååååååååååå fryktelig harry med navnskilt på vognen, er det da harry med navn på smokken? det har hvertfall jeg, begge deler. OG JEG ER IKKE HARRY
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Navn på smokken har jo i det minste en praktisk og hygienisk funksjon i barnehagen da.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 ja iallefall på småbarnsavdeligen hvor ingen kan lese:P neida.. synes det er søtt jeg.. hadde lue med navnet mitt når jeg var liten jeg! Det var søtt da:P
blittmamma07 Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 hadde jeg funnet smokk med navn hadde jeg kjøpt tvert
Gjest -<<- Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Næh. Alle smokker må gjerne ha navn. Mvh. tidligere barnehagearbeider
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Jeg tok alti feil av vognene når jeg skulle legge småttisene i barnehagen ute for å sove. Så sånn sett syns jeg navn på vogn også er smart. mvh også tidligere barnehagearbeider
Gjest -<<- Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Merka dem med sånne klisterlapper. Skilt er fortsatt harry. Men valid poeng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå