Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer så mye med 1 års dagen Mia! Håper du har kost deg masse sammen med mamma og pappa i dag! Stoooor klem fra Camilla og mamma
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Ja grattis med dagen og håper dere har hatt en koselig feiring alle sammen. Mathilde og mamman sender masse gratulasjonsklemmer.
måken og vesla Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer med dagen til Mia!! Håper hun fortsetter som en liten skøyer som lurer mamman sin! :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Takk for det, og tusen takk for alle hyggelige meldingene på FB :-) Vi er ferdige med bursdagshelgen og godt er det. Hyggelig med bursdag, men litt slitsomt for mor. Nå skal jeg snart i badekaret :-) I går kveld satt jeg og tenkte mye på hva som skjedde for et år siden, og første gang lillemor og jeg møtte hverandre. For en natt! Hun var en liten køsniker, og har fremdeles ikke tålmodighet så det var nok helt riktig at det skjedde som det gjorde :-) Men for ei fantastisk jente vi har fått, fra å være den minste lille babyen med en litt knirkete start i livet, til å bli den tøffe ettåringen hun er i dag. Nå har hun blitt en skikkelig glad-jente og hjertet mitt vokser litt for hver gang jeg ser på henne. Vi kunne virkelig ikke vært mer stolte av eller glade i henne, så heldige vi er som får lov til å være hennes foreldre! I dag har jeg lov til å skryte litt av henne ;-) Nå må jeg bare psyke meg opp til bhg i morgen :-)
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Lykke til med første dag i barnehagen! Jeg er sikker på at det går over all forventning! Mia er en tøff dame og jeg vedder på at du er kjempestolt i morgen kveld når det er overstått!
Solstråle72 Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer med dagen Mia. :-) Og lykke til med barnehage-oppstart i morgen. Går sikkert kjempefint :-)
Bellen^2 Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer med 1 års dagen Mia og gratulerer med vel overstått bursdagsfeiring til mammaen:) Det er mange følelser som kommer opp på overflaten en dag som denne. Det virker så uendelig lenge siden, men på selve fødselsdagen ble det veldig nære igjen, i hvert fall for min del:) Jeg gikk stadig å kikket på klokken og husket hva som skjedde akkurat på det tidspunktet, nå våknet jeg og kjente at det var noe som var anderledes, nå dro gubben på jobben, nå ringte jeg føden........ osv. Snodig det der:) Med en så nydelig datter som Mia har du all grunn til å være stolt. Hun er definitivt en liten hjerteknuser, solstråle og gledesspreder:) Sebastian (og jeg) er veldig glade for at vi har fått blitt kjent med dere:) Store bursdagsklemmer fra oss
Två små trollungar Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Gratulerer med den store dagen! Både til mamma og til Mia! Håper dere koste dere massevis igår! Klemmer fra oss!
Millapril Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Ja, gratulerer så mye med dagen igjen! Moro at du har blitt så stor og tøff, Erica ser veldig opp til deg. Ett år går jo så fort, det er rart å tenke på. Håper dere hadde en fin feiring og ikke minst en fin første dag i barnehagen! Vi gleder oss til å høre alt om det!
eple72 Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 gratulerer medbvel overstått- mia så bildene på fb og det så jo ut som selskapet ble svært så vellykket . bra jobba mamman til mia Bare ett år til så er du to ---- jammen flyr tiden
smurfen :o) Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 En liten fosinket hilsen fra oss. Gratulerer så mye med dagen til deg og mammaen din. Håper dere hadde en kjempe fin feiring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå