Gå til innhold

Til deg som har kjøpt Jane slalom Pro vogn!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har du kjøpt den??? Jeg leter etter noen som selger denne, men finner det ikke her i landet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er noen her i landet som har døm. Vet døm hadde døm på barnas hus, men døm har slutta og selge døm nå. Men i sverige har døm den. På baby-proffsen som ligger på nordby på svinesund og på kjøpesenteret i Töksfors.

Se på http://www.babyproffsen.se/ så kan du se hvor døm har butikker....

Skrevet

Hei takk for svar, jeg har ringt babyproffsen tidliger i dag, og på Nordby hadde de det ikke! men takk for svar. Jeg sjekker opp i Tuckfors. Vet du hva den koster i Sverige??

Skrevet

Som Nanna over her sier. Jeg kjøpte min på svinesund i november på salg.

Har fortsatt ikke set de her i landet.

Skrevet

Jeg ga 6000 kr for hele pakka med sitte og ligge del+bilstol+stelleveske+regnetrekk.

Skrevet

Hei..

Var på babyproffsen i Töksfors her om dagen.. Døm hadde i allefall 2 jane-vogner igjen...

Skrevet

Hadde de ikke nettopp den på salg på barnas hus ??? Vogn, bag og bilsete til 3990,- ????

Skrevet

Happyland har desverre ikke ikke Jane, og barnas hus er tomme. Døm har solgt ut det døm har. I allefall i oslo... Desverre er det en vogn som er vanskelig å få tak i. Hadde tenkt til å ha den sjøl, men når jeg fant ut at sittedelen kun er frammover-vendt falt heller valget på en Teutonia Spirit s3...

• 1 år senere...
Skrevet

Sant, jeg kjøpte den ;)

Men er på Barnas butikk, ikke Barnas Hus. Ligger på Tiller det også, samme bygg som Peppes Pizza ;)

Skrevet

søstra mi kjøpte pakke settet (vogn bilstol stelleveske) på barnashus for ca 1 år siden. da skulle de selge dem ut for de skulle ikke ha dem lengre:(

Skrevet

må bare inn å korrigere litt:)

Jane Slalom Pro ble før solgt på Barnas Hus her i Trondheim.

Nå selges den enda i bygget der det tidligere var Barnas Beste/Reflex

Den butikken er nå en outlet butikk for div barneutstyr.

Butikken ligger i samme bygg som Dolly Dimple's, ikke Peppes Pizza.

Prisen på vognen sist jeg sjekket (for ca 1 mnd siden) var 3700 kr for vogn, bag, sportsdel og bilsete.

Finnes kun i fargen sort/"beigebrun"

De hadde enda mange igjen da jeg var der.

Mvh

Skrevet

På Tiller i Trondheim, lagersalget rett over City Cyd.

Selges nå ut for kr 3700 for vogn med sportsdel, dypbag, bilstol, regnsett, stelleveske etc. Har kostet 8000 for pakka før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...