Gå til innhold

GRR! Blir så sur!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg en dyr fleece-jakke fra Norrøna her om dagen. Dagen etter presterer de å sette den ned med 40%!!! Syns det er skikkelig dårlig gjort at de ikke gjorde meg oppmerksom på det. En kompis som studerer på BI sier at butikken er pliktig til å opplyse om salg på varen dersom det kommer innen kort tid (husker ikke om det var 1 eller 2 uker), men butikken nekter å gi tilbake mellomlegget.

Blir så sinna, det er ganske mange 100-lapper det er snakk om!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten, noen som har hørt om denne loven, og som vet hvor jeg evt kan finne den på nett??

Skrevet

Da ville jeg rett og slett levert den tilbake, og bedt om å få igjen pengene eller tilgodelapp. Du har jo kvitteringen så du får rett beløp. Også går du bort på stativet og henter en til 40% og går tilbake.

Sånt er skikkelig råttent!

Skrevet

Er det ikke sånn at du får tilbake det varen koster når du kommer med den?

Så om den er på salg så får du det den koster på salg?

 

Det er i alle fall dette det har vært litt snakk om i forbindelse med romjul/januar salg.

Skrevet

Har allerede tatt jakken i bruk og kastet lappen. Oppdaget ikke salget før det var for sent! :(

 

Skrevet

Opp igjen!

Kanskje noen vet hvor jeg kan finne den loven...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...