♥Love is in the aiR♥ Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Har en vennine som skal begynne nå, har time neste uke hos legen. Hun lurer på om noen vet om hvor lang tid det er? På riksen eller porsgrunn...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Jeg hadde samtale i slutten av november, og skulle egentlig hatt uttak denne uka, men kroppen min er ikke helt med på notene... Begynte på spray 01 januar...
Denice Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Søster min har satt in en liten spire og det tok ikke lange tiden fra de var hos legen til hun begynte på nesespray for deretter å begtnne med sprøyter... nå er hun 14-15 uker på vei!!! Men tips: Legg dette inn på Ass.befruktning sine sider. Vil kanskje få mer eksakt svar der.. Lykke til til venninden din!!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 Åå, visste ikke at det var en slik side, men da skal jeg legge det inn der=) Takker for svar! Er forresten Lille prøver'n fra bli gravid som lurer, om dere kjenner henne=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå