Brunetta =) Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg lekker ikke hver dag men plutselig så kommer det mye ut. Akuratt som jeg skulle ha dyppet puppen i olje eller smør. Merker det ikke før genseren har en stor våt flekk forran og bare på den ene siden. Når jeg tar på genseren blir hele hånda mi som om jeg skulle klint den inn med olje eller smør. Aldri opplevd dette før. Litt rart men sånn er det nå bare. Puppene er tydeligvis ganske klare for amming. He he he.....=)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 har lekt siden uke 18... helt normalt;=)
Katharina88*Angelica08 Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Har RENT siden uke 19.. Og bruker ull innlegg fra apoteket for at jeg ikke skal fryse og får bryst betennelse. Helt normalt!
Brunetta =) Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 Vet at det er normalt og lekke men at det skal være som olje har jeg ikke hatt så jeg bare lurte på om det var noen andre som hadde hatt det sånn.
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Ja, lekker gjerne på natten Spesiellt hvis jeg sover uten overdel eller bh. er gjerne på høyre side som lekker mest.
Tredje barn på vei Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 jeg har lekt siden uke 20. gjorde det i første sv.skap oxo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå