Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Hadde håpet jeg skulle få en liten baby i morsdagsgave i dag, men har en nydelig 9 åring som jeg har fått kost meg masse med allikevel I morgen er terminen, og er sååå spent på om noe skjer de nærmeste dagene. Kjenner jo at kynnerne blir sterkere og vondere, men ikke noe regelmessig for min del enda. Hvordan er det med dere andre? Begynner å bli litt utålmodig nå, hehe
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Skulle ønske jeg hadde termin i morgen, men neeei =o/ Har ikke termin før om 6 uker enda, men er utålmodig JA!!! Vil bare ønske deg lykke til, og håper diu føder til termin da ) Blåser litt fødestøv i din retning (`,`) *******
mamman til leon og Noah Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 jeg har termin på tirsdag blir smårar av å vente jeg...
Brava Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har også termin i morgen og er temmelig klar for å føde! Tålmodighet på prøve snart ja...
UngVoksen-over termin Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Hei Lenchen! Jeg har termin i morgen! Jeg sitter her og kjenner at babyen er veldig aktiv... presser nedover og det gjør litt vondt bak i ryggen av og til.. sikkert fordi han kommer ani noen nerver eller noe... Hadde kynnere før i dag i noen timer - kom hver halvtime... så la jeg meg for å sove middag og da var de borte... :-( Ingen slimpropp og ingen andre tegn... men kanskje skjer det i natt allikevel? Har fått så mange terminer... min egen og mens termin er 16. - men 3D UL i uke 26 sa 9 februar - UL i uke 12 sa 11. februar - og UL uke 18 sa 13 febr - men de så ingen grunn til å endre termin fra den 11. Så dermed regner de den 11. februar som min termin... har en mistanke om at jeg kommer til å gå noen dager ekstra... eller kanskje han kommer den 13 - eller 14? :-) Har snart drukket opp en hel boks med Lakrisrot te - de siste 14 dagene uten at det har hjulpet... og drukket Bringebærblad te hver dag... flere kopper.... Nei.. han kommer vel når han er klar :-) Krysser fingrene for deg og alle andre - så satser vi på at natten bringer smerter og en liten baby :-)
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Krysser fingrene for alle dere også. Spennende å gå å vente og håpe på at ting skal skje. Tror aldri jeg har analysert kroppens signaler så mye som nå hehe... "Var det noe?" "Eller det" hehe... "Gjorde ikke den kynneren litt ekstra vondt??" huff, ikke greit dette her.
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Tusen takk masy Fødestøv trenger jeg nå!!!
dikte28 Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har igså termin i morgen. Her er det ganske stille faktisk. Hodet har ennå ikke festet seg og hatt lite kynnere i dag (pleier å ha masse i løpet av dagen). Hmmmm...må nok smøre meg med tålmodighet her....! Men nå har jeg ventet så lenge og jeg vet jo at jeg i løpet av 2 uker endelig sitter med lille gutten min i armene. Hadde jo håpet og sett frem til morgendagen da..kanskje kommer han på valentinesday? Noen andre som skal føde på Ullevål de nærmeste dagene?? Da kan det hende vi ses:) lykke til.
Miania - februarbaby! Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Hei, Jeg har også termin i morgen! Spent på om noe skjer, men legen mente jeg måtte regne med å gå en stund til... Merker ingenting her, så med mindre det er stille før stormen tror jeg legen har rett... Jeg er ekstremt utålmodig!!
Miania - februarbaby! Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Jeg håper å føde på Ullevål i morgen ;o) hehe! Eller i hvert fall en av de nærmeste dagene da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå