Gå til innhold

Guttemammaer: DAgens skrekkeksempel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag hørte jeg om noe som burde få alle guttemammaer til å tenke seg godt om!

Venninnen min sin mann er 42, og hun legger frem klær til han hver kveld.......Joda, det må hun skjønner dere - for det hadde mammaen gjort helt til han flyttet hjemmenfra i en alder av 23.....Skrekk og gru!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snakk om å ha fått sydd putene under armen på han.. hadde skammet meg jeg :P her i huset finner sambo ofte frem klær til meg når jeg er i dusjen f.eks. og omvendt. men aldri i verden om jeg hadde gjort det HVER dag!! grøss..

Skrevet

Mannen min smører matpakke til meg hver dag - og det pleide mora mi også å gjøre ;-)

Skrevet

Ja...og hva så? "Stikker og finner fram strykejernet slik at jeg kan slette på klærne til ektemann og eldstesønn før de skal på jobb i morgen" Hmmfr...

Skrevet

Haha - har ingen planer om å skjemme bort gutten min på den måten, nei;o)

Skrevet

Men venninna di fortsetter det hele.

Med mindre han er helt hjelpesløs, ville han vel etterhvert finne veien til kommode og skap hvis klærne ikke lå klare.

Jeg kan ellers ikke se for meg at jeg skal bli mor til en som lar meg bestemme hva han skal ha på seg når han er tenåring.

Skrevet

Har hørt det er flere som har det slik, men her er det ikke bare mammaen som har sviktet synes jeg. Ingen mann hadde fått bo sammen med meg med en slik service i hvertfall!

Skrevet

Lurer på hva slags klær mannen min ville ha lagt fram til meg?

Enten: Veldig utringet.

Eller: Veldig tekkelig.

Skrevet

Til den dagen mannen min flyttet hjemmefra gikk moren bak ham med støvsugeren og tok dritten hans vekk. Klær som forsvant av på gulvet, ble tryllet rene tilbake til klesskapet dagen etterpå.

Matpakken smurte seg selv i løpet av natta. Rommet hans var ryddig og rent til han kom hjem fra jobb/skole.

Så ble han samboer med meg... moahahahahaha... og lærte fort på den vonde måten at klær som ligger på gulvet, blir på gulvet. Matpakken må skjøres, smøres og pakkes selv. Asjetter blir faktisk liggende på bordet OG jeg blir halvt hysterisk hvis de ikke forsvinner ASAP etter måltidet er servert.

I dag er det han som vasker gulv, vinduer, bil, unger, seg selv, oppvask, matlaging etc. Men klesvasken tar jeg;-)

Skrevet

Hehehe....viktig å føre tradisjonene videre ;o)

Skrevet

Flink jente!:):)

Skrevet

Er'e greit om jeg gjør ungen min til en bortskjemt idiot dersom hun har innovertiss?

Skrevet

He,he.....hører liksom ikke om de samme historiene hos jenter.....men milde - finnes nok noen av de og!

Skrevet

Der er det nok ikke bare mammaen og mannen det er noe galt med gitt, som andre påpekker her så fortsetter jo din venninne med det. Aldri om min mann eller mine to gutter hadde fått slik service.

Men nå har jo jeg en 4åring og en 2,5åring som vil bestemme selv hva de skal ha på veldig ofte. Så tror ikke det blir noe problem!

Skrevet

Mannen min var 23 år når han flytta fra mamma som også smørte nista hans og vaska klea hans og fant fram reine klær til han om morgon. Men når me flytta sammen så sa eg i fra at du må smøre nista di, finna reine klær og sørge for at skitten tøyet ligger i skittentøys kurven for ligger det ikkje der så blir det ikkje vaska.

Det har fungert veldig bra det. Han prøva seg når eg laga mat om at slik gjer ikkje mamma det, eg svara veldig enkelt at eg er ikkje mamman din så eg gjer det på min måte. Eg var da 20 og hadde flytta heiman fra når eg var 16år for å gå på vgs.

Ungane mine skal få komma seg i ut inna dei blir for fastgrodde, det er heilt sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...