ApriIbaby Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har: *for innbrudd i bil *innbrudd i bod *tyveri av sykkel dere?
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 En gang for innbrudd i gangen der jeg bodde. En gang for trusler.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Anmeldte x-en min for trusler og trakassering... Fikk politibeskyttelse. Han sendte trusler både til meg og mamma...
cherry coke Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 En gang for fyllekjøring og en gang for vold. Var ikke innblandet i episodene, men var vitne.
Pocoyoツ Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 En gang for forfølgelse og trakasering (hmm, skrives det slik?) og en gang for bilinbrudd og stjålne skilter
Kosel Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Jupp - for telefontrakkassering. Totalt fremmed mann som ringte meg og kalte meg ved navnet mitt. Vært endel i aviser o.l. Men stort sett bare lokalaviser...( de trykker jo navnet mitt) Og han ringte fra helt andre kanter av landet, Og aldri fra samme nummer. Og mobilen min stod leeeenge registrert på mamma så hvordan han fant meg er jo også underlig. Ble ihvertfall dritredd og skrev opp klokkeslett og hva han sa hver gang han ringte. Han sluttet etter at jeg sa jeg hadde anmeldt ham, og oppgitt alle nummer han ringte fra til politiet.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Ja, opptil flere. Xen, 3 ganger. For vold og frihetsberøvelse. En guttepjokk som banket opp både en jeg bodde med før og lillebroren min på lillebrors bursdagsfest. Han knuste også verandadøren så tok med det i samme slengen. Anmeldt 4 slosskjemper på jobb, etter at det gikk ut over både andre gjester og inventar. (først 2 og så 2 til, ikke alle samidig:p) Anmeldt ei dame som vi kastet ut, da hun kneet mannen min uprovosert eter utkastelsen. (hun prøvde det sammen på snuten, men hun viste seg å bare se manndig ut, så det slo an litt feil! Fikk dog sparket makkeren hennes i utstyret også, bota ble STOR ja!) Jeg og mannen har forresten jobbet sammen som dørvakter, derfor han var der.
Heaven har født::) Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Ja det har jeg. ** for herverk på bilen, skader for 40 000 ** for vold og drapstrusler, endte med at han fikk besøksforbud, vi levda med voldsalarm i nesten 2 år, og heldigvis buret de faenskapet inn til slutt....
Salat Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Anmeldte kjøresten til venninnen min da han denget løs på henne og jeg havnet i midten. Saken ble henglagt pga provoasjon(venninnen min støttet faktisk kjæresten sin og sa jeg hadde provosert han-enda det ikke handlet om meg i det hele tatt). Nå har hun endelig kommet seg bort fra gærningen og er sjeleglad for at jeg anmeldte. Han hadde henne jo rundt lillefingeren, så hun turte ikke annet enn å støtte han.
Alba44 Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Ja. Innbrudd i leilighet. Innbrudd i bil.
Sentralstøvsugeren Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 Jepp - x'en til mamma for trusler.....syke mannen!!!
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 anmeldte en hundeier for brudd på båndtvangen da hennes hun fløy uprovosert på min hund da vi var ute å gikk tur, jeg hadde min hun i bånd, hennes hund var løs. Det endre opp med at min hun som var litt mindre endte opp hos vetrinæren og jeg fikk en kjemperegning!! Jeg ville at hun skulle betale denne da det var hennes hund som hadde forårsaket hele svineriet. Men da nektet kjerringa på at det var bikkja hennes som hadde gjort det!!!!! Ble masse styr med vitner osv osv, men det endte med at hun betalte da jeg sa jeg hadde anmeldt henne!!!
Himmel og hav Skrevet 10. februar 2008 #14 Skrevet 10. februar 2008 Ja, for biltyveri, og så måtte jeg ringe nødtelefonen en gang vi kjørte bak noen gærninger som taua en bil i 90 km/t på motorveien. Bilen som ble taua slang fra side til side og det var bare et under at det ikke gikk menneskeliv!
Groosalugg Skrevet 10. februar 2008 #15 Skrevet 10. februar 2008 Ja, for seksuelt overgrep. Han ble dømt.
Mom2Two Skrevet 10. februar 2008 #16 Skrevet 10. februar 2008 Ja, det har jeg: *Ble ranet av barneranere da jeg var høygravid *Tyveri i bod *Tyveri av masse innlåst tennisutstyr i tennishall *En gal narkoman som prøve å presse meg og en venninne av veien i bil
frøken blå Skrevet 10. februar 2008 #17 Skrevet 10. februar 2008 JA! Et gammelt ektepar som smadra Audien vår når jeg var alene i bilen. GRAVID! De stakk av, og jeg rakk ikke ta nr på bilen (såg det bare i speilet, og de forsvant jo lenger å lenger vekk) Føyk rett på stasjonen å anmeldte, men de fant de aldri.... *ggrr*
Herlige barn har jeg fått Skrevet 10. februar 2008 #18 Skrevet 10. februar 2008 Anmeldt en tidligere venninne som trakkasering Anmeldt tapt reisegods 2 ganger.
winneboo Skrevet 10. februar 2008 #20 Skrevet 10. februar 2008 Ja to ganger. Først en som stjal ting fra meg. Å når jeg var gravid så var en det en gutt som gjorde hærverk på bilen min å så jeg løp bort til han å da tok kameraten han tak i meg, løftet meg opp å kastet meg i en husvegg, koslig
En_av_hver Skrevet 10. februar 2008 #21 Skrevet 10. februar 2008 JA!! Ca. 234 ganger....orker ikke en gang prøve å huske for hva:-) Hi, hi...
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. februar 2008 #22 Skrevet 10. februar 2008 ja, 2 ganger. Begge sakene ble henlagt, bombe
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 10. februar 2008 #23 Skrevet 10. februar 2008 *innbrudd i bil *hærverk på hybelen vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå