renathe88 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 hvor kjøper dere jakker til dere selv? syns det er utroli vanskelig å finne noen som går rundt magen:S håper på mange svar når jeg begynner å bli ganske lei den ene tykke genseren som jeg bruker som jakke:S
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Har resirkulert noen av mine gamle jakker, som nå ikke ser store ut, men som jeg fyller godt. Ellers har jeg robbet moderns garderobe. Hun kjøper seg alltid for store jakker!
mamiladi Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 :-) jeg lurer på dem samme.. Jeg har brukt den samme omslagsgenser/kåpen nå siden jul.. Litt kjedelig å måtte bruke den i to mnd til. dytt dytt
Mammaen til Turid Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 jeg kommer faktisk oppi de fleste fleecejakkene mine, har ikke behov for å ha på meg noe mer, er så varm atte.. hvis det skulle skje at jeg må ut i regnværet, har jeg ei jakke jeg kan bruke, litt trang, men det gårr.. er 30 uker..
renathe88 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 men,fins det mamma jakker?heh..typen er fast bestem på at det ikke gjør det,at man bare må kjøpe jakka stoor..men,syns dette høres litt rart ut? eller?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Jeg kjøpte en fleece jakke i en størelse for stor.. har brukt den hele vintern, og får den fortsatt igjen nå 4 uker til termin.
Mininni Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 De har i alle fall ytterjakker i Svangerskapet-butikken i Kirkeveien i Oslo, men jeg har ikke sett så nøye på dem, så jeg vet ikke akkurat hvordan de er. Jeg bruker en jakke med A-form der kneppingen sitter på brystkassen - det er ikke egentlig en gravid-jakke, men funker fortsatt strålende nå i uke 34..
Katharina88*Angelica08 Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Jeg kjøper på Diverse skate butikker.. Foreksempel swag. Der finner man alltid no som kommer seg rung og på samme tid ser fett ut
Nostalgi Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Jeg kjøpte en jakke på veromoda i mitt forrige svangerskap( for 2 år siden) i str L. Brukte den hele svangerskapet(hadde stor mage med baby som var 4106gr) og skal gjøre det denne gangen å. fått mange komplimenter for den Å
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Har en dunjakke som jeg heldigvis har kunnet bruke begge svangerskapene mine.Bruker den utenom svangerskap også, men nå synger den på siste verset. PLuss at jeg bruker en fleecejakke. Men tips til dere damer med menn som ikke er så store, bruk deres jakker da vel? Man ser kanskje ikke helt tipp topp ut, men det gjør vel ikke noe for den korte perioden? Er jo utrolig kjedelig å kjøpe en gravidjakke man kun får brukt en liten stund. Det koster litt, greit å kunne spare de utgiftene?
Sunniva78 har to små Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har en jakke fra Vero Moda, i A-form. Den passer faktisk enda, selv om knappene spriker litt, hehe... Ellers har MamaLicious egne gravid-jakker, de selges iallefall på Exit her i Trondheim:-)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 Kjøpte en varm og god ytterjakke på Svangerskapet i Kirkeveien i forrige uke, til halv pris. De har flere fine modeller, noen kåpeaktige, noen kortere litt bobleaktige, en søt blazer-aktig type med puffermer, og en trenchcoat-modell, så det ut til, uten at jeg så så nøye på den. Mener også å ha sett at de har mamma-trenchcoats på H&M.
BlåklokkaVest Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 Jeg kjøper meg jakker på Spar Kjøp når jeg går gravid :-) De er ikke av beste kvalitet, men holder godt den ene perioden. Kjøpte en nå i høst, en vinterjakke, til kr 50,- (var på tilbud til halv pris).
Phantom´ Skrevet 10. februar 2008 #14 Skrevet 10. februar 2008 Kjøpte min på vero moda på senhøsten. Ikke gravidjakke, men er fortsatt GOD plass til magen Holder helt sikkert frem til fødsel. Den ser ut som en kort kåpe. Føler meg kledd med den. Heter Metro. Den har et legg i ryggen og er A-formet. I tillegg har jeg funnet frem en fleecejakke fra den tiden jentejakkene ikke var innsvinget. God og verm!
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 11. februar 2008 #15 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har "overtatt" to jakker fra sambo:)
Nr 2 i magen:) Skrevet 11. februar 2008 #16 Skrevet 11. februar 2008 Jeg kjøpte en på H&M - ikke mammajakke, men kjøpte en stor størrelse og passformen passet bra! Jeg er i uke 37 og den passer enda. Se litt der, ofte mye salg og billig greier. kjedelig bruke mye penger på en jakke man bruker kun i kort tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå