Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Kjæresten min har bursdag på Valentine`s day, og jeg har så lyst til å gi ham noe spesielt. En opplevelse som enten er morsom eller tøff, eller en leke for et voksent barn hehe.. Jeg har tenkt litt på en barnefri helg et sted, revy og hotellopphold, en dag på Rudskogen motorsenter med go-kart og bmw-kjøring, lite elektrisk fly osv.. Han fortjener noe ekstra!! (men lommeboken er ikke så veldig feit da) Kom an jenter, bruk fantasien og hjelp meg!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Synes du hadde mange fine planer her jeg:D Likte alle forslagene!! hihi! Men du må kanskje bestemme deg for om det er dere som skal feire sammen da (du skrev jo 'barnefri helg') eller om det skal være en gave han får. Ikke enkelt! Tenkte selv å gi samboern min fly i bursdagsgave, for han ønsker seg sånn 'lekefly'. Men her ble det tappekran;) Men synes du hadde mange flotte ideer der jeg. Men som du sa, må kanskje gå etter lommeboka;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå