tvillinger_mars08 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Min samboer er konstant sulten, og spiser hele tida. Han er trøtt og sliten, og stiv i kroppen. Han har konsentrasjonsvansker, og klarer ikke engang å følge med på en enkel tv-serie som før. (Langt mindre gjøre skolearbeid ) Han tror selv at han har lagt på seg, og "sliter med fedme" på magen. Jeg ser ikke helt denne vektoppgangen, da han er veldig fysisk aktiv. Han har i tillegg et enormt søtsug, som han aldri har hatt før. Tidligere har jeg måttet presse i han sjokoladebitene. Selv har jeg ikke noe særlig av disse symptomene. Lever egentlig ganske normalt. Syns det er veldig søtt at det er han som har fått dem. Noen andre som opplever det samme?
lilleluna7 Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Hehe.. kjenner igjen samboeren min i det der ja. Det sies jo at menn også blir litt påvirket av sine gravide kvinner, og at det faktisk er hormonelt. Snåle greier det der :-)
mamiladi Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Ho ho :-D Jeg ser det samme på mannen min. Han er ikke overbevist men, han er kvalm når jeg er kvalm, sliten når jeg er sliten. Mye sultnere enn vanlig og godtesjuk. Han er fysisk aktiv til de grader men har fått en liten kosemage. Han er jo så søt da :-) omsorgsfull og hjelpsom!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 For sikkerhets skyld bør han ta en tur til lege og ta noen blodprøver... trøtt og sliten og ukonsentert.... kan jo hende det er best å være på den sikre siden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå