Gå til innhold

Alder på barnevakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil dere si at en jente på 13 år er for ung til å være alene med en 2 åring en hel kveld og litt ut på natta?

Veninnen min har en datter på 13 år, kjenner ikke henne så veldig godt siden hun i grunnen ikke sier stort eller er hjemme de få gangene jeg er innom hos dem.

Vet bare at når jeg selv var 13 år så var jeg alene en hel helg med søsteren min som ikke var mere enn ca. 10 mnd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Heisann tuppa! :) Alt bra?

Nei, jeg syns ikke 13 er for ungt, dersom jenta er moden nok, om du skjønner.

jeg selv satt MASSE barnevakt for kusinene mine på den alderen, da gjerne til langt utpå natta. Hadde eller ikke hatt noe problemer med og ha eldste kusina mi på 13 til og sitte barnevakt for N og S.

Skrevet

Morn Palma mi. Alt bra ja. Mulig jeg ramler innom msn når jeg får krapylet til å sove i dag. Mannen må jobbe i kveld så spisebordet er gjort om til kontor for han i kveld.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Morn? Det er nå strengt talt kveld her jeg bor altså ;)

Ja, raml innom msn du, skal sette på lyden, så du får sende en nudge!

Skrevet

Er nok litt i seneste laget for morn ja... ups, en glipp

Da skal jeg nudge deg.

Håper bare krapylet er villig til å sove i kveld. Ble en liten dupp på ettermiddagen så det kan jo bli spennende å se.

Skrevet

Spørs på13åringen, en 13åring som er vant med unger og som er rolig og fornuftig klarer den oppgava godt, en 13åring som ikke har noe erfaring med unger hadde jeg had mine tvil til.

Selv var jeg mye barnevakt fra jeg var 12år, hadde to små søsken og små kusiner. Var da godt vandt med å stelle og skifte på, mate og passe fra jeg var 10år ( da under oppsyn).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...