Gå til innhold

Dere som har OneCall, er det så bra som de sier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det høres jo veldig billig og greit ut egentlig da. Har telenor FriFiks fra telenor nå, men det er ikke billig i allefall =( Så dere som har OneCall, er det et billig abonement?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,har hatt det siden mai,og har vel betalt 200-300,- i regninger hittil

Skrevet

Jeg har også hatt det siden i våres. Jeg har ikke betal en krone ennå.....

Skrevet

Oi, så pass. Ei venninne som nevnte det i helgen at hun hadde byttet til de, og at hun aldri hadde hatt så lave regninger. Men snakket bare så vidt med henne.

Bestiller meg det jeg hehe

Skrevet

Ja, det er ingen mnd avgift også er det 120 ringeminutter og 200 sms hver mnd....eller noe slikt i hvertfall. jeg har tydeligvis aldri overskredet det

Skrevet

Hatt det siden mai og ikke betalt en krone ennå, men så sender jeg kanskje 2 meldinger i uka...toppen. Hvor bra OneCall (og andre operatører) egentlig er, vet man ikke før man må ringe supporten deres.

Jeg har hørt at den er horribelt dårlig, så jeg håper jeg slipper å ringe dit noen gang :)

Skrevet

Ikke så veldig ofte jeg har hatt behov for å ringe supporttelf på de 10 årene jeg har hatt mobil heller, så det går nok bra. Så lenge jeg får ringe billig jeg så ;)

Skrevet

120 ringemin og 90 sms er det..Grei kundeservice.

Skrevet

Litt forskjell på 90 og 200 sms hihi. Trodde det var 90 jeg også, overstiger nok det i mnd, men klarer vel å betale det som kommer over ;)

Skrevet

Kjempebra! Har hatt ei regning siden august....den var på 38 kr.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...