Gå til innhold

Atter et hemorroideinnlegg, for de som orker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klaget min nød her, da jeg for noen dager siden fikk skikkelig popp ut med druestore...... Har hatt forferdelig vondt hele tiden etterpå, det verker og renner blod og annet...uff.

Prøvde å se litt der bak, og ser at en av dem er mørkeblålig/svart... betyr dette at den er i klem. Er det farlig? Er det kanskje derfor det gjør så innmari vondt hele tiden?

Bør jeg ringe legen i morgen?

Unnskyld ekkelt spørsmål, men mister nesten motet jeg nå, skal jeg ha det slik før og etter fødsel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, jeg vil tro det kan være at den er blodfylt jeg, å at det kanskje kan være greit å få stikke hull på den til en lege (IKKE prøv selv hvertfall)

eller at den er i klem ja....

uansett, ring legen på mandag, for det der er greit å få sjekka opp :S

huff synes synd på deg, høres så vondt ut.....håper du får ordning på dem ;)

Skrevet

Dytter denne litt, jeg, for dette lurer jeg også på :-(. Hadde kun dette problemet ETTER sist fødsel, men denne gangen kom de jammen meg allerede i uke 13 :-(

Skrevet

Trodde jeg skulle slippe dette, men nå en uke før termin, så spratt de ut! Akkurat som om man ikke har nok vondter og sover dårlig nok fra før.... Men skal følge rådet, ringer legen i morgen for å høre om man kan gjøre noe så nært fødsel. Hvis ikke er det vel bare å bite tenna sammen en stund til...men da skal de sannelig vekk!!!!!

Takk for råd og medfølelse! :-)

Skrevet

Har du prøvd hemoride salver?

Jeg har hatt god hjelp i en hemoridesalve som heter Alcos anal. Den er reseptfri og fås på apotek. Det har også kommet en ny gele/salve som heter AC3. Funker også bra. Et annet tips er å stå på alle fire med rompa høyt etter do-besøk. Prøv å knip litt med det samme. Det tømmer hemoridene for blod. Er du plaget med hard avføring hjelper det å ta Duphalac, som holder avføringen myk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...