Gå til innhold

Mammaen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 4 unger, og er tydeligvis veldig fruktbar. Min søster fikk barn "lett"..

Kan det være "arvlig" å få barn lett - eller har det ikke noe å si? Har fått for meg at man blir lettere gravid hvis foreldra/slektninger ble det..

hmmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 7 år mellom meg og min bror, og mamma hadde visstnok mange sa i mellom oss.

Legen har sagt at det ikke skal ha noen betydning for oss, men jeg er ikke helt sikker ....

Er liksom litt "redd"

Skrevet

Ja, skjønner.. mener jeg har hørt at hvis mammen din får lett barn, gjør du også det.. og det motsatte..

Skrevet

Håper dette stemmer for min del i alle fall :-) moren min har mange barn og alle kom på 1.pp + noen på prevensjon :-P

Men la oss håpe det bare gjelder på den positive siden da =)

Skrevet

Jeg håper det... Mormor har sju barn, og min mor har tre. Vi tre har de alle klart å "time" til sommerferien, med vilje, da begge to jobbet som lærere. Klarer du det tre ganger på rad, har du ikke akkurat problemer med fruktbarheten. Ok, nummer tre kom i september, men likevel...

Men jeg går likevel ikke ut fra at det samme kommer til å skje med meg. Det er jo mye som spiller inn, ikke bare gener, selv om de kanskje har litt å si? Dessuten spiller jo partneren og hans fruktbarhet inn, også, i tillegg til at tidligere kjønnssykdommer kan ha betydning - og hundre andre ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...