Prinsen & spiren Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 har 4 unger, og er tydeligvis veldig fruktbar. Min søster fikk barn "lett".. Kan det være "arvlig" å få barn lett - eller har det ikke noe å si? Har fått for meg at man blir lettere gravid hvis foreldra/slektninger ble det.. hmmm..
Nerak 2x pp Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Er 7 år mellom meg og min bror, og mamma hadde visstnok mange sa i mellom oss. Legen har sagt at det ikke skal ha noen betydning for oss, men jeg er ikke helt sikker .... Er liksom litt "redd"
Prinsen & spiren Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Ja, skjønner.. mener jeg har hørt at hvis mammen din får lett barn, gjør du også det.. og det motsatte..
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Håper dette stemmer for min del i alle fall :-) moren min har mange barn og alle kom på 1.pp + noen på prevensjon :-P Men la oss håpe det bare gjelder på den positive siden da =)
AO3 Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Jeg håper det... Mormor har sju barn, og min mor har tre. Vi tre har de alle klart å "time" til sommerferien, med vilje, da begge to jobbet som lærere. Klarer du det tre ganger på rad, har du ikke akkurat problemer med fruktbarheten. Ok, nummer tre kom i september, men likevel... Men jeg går likevel ikke ut fra at det samme kommer til å skje med meg. Det er jo mye som spiller inn, ikke bare gener, selv om de kanskje har litt å si? Dessuten spiller jo partneren og hans fruktbarhet inn, også, i tillegg til at tidligere kjønnssykdommer kan ha betydning - og hundre andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå