Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg er nok helt grønn her ja.. men hvordan tilbereder jeg denne grøten? Med bare vann eller med mme? Damen i helskost butikken sa at den bare skulle blandes med vann, og bak på kartongen står det at den skal blandes med søtmelk!? forvirret....
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Jeg blander den med morsmelk. Har funnet frem selv hvor mye (trenger mye mindre enn søtmelk eller vann).
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 en isbit-terning med morsmelk og kokt vann
Solskinnsjenta Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Jeg blander med mme (HIPP). Blander 160 med vann og 5 skjeer HIPP. (NAN vil vel muligens ha et litt annet blandingsforhold) og tilsetter 4 skjeer grøtpulver. Har i litt sviskesaft for å søte og for magen. I begynnelsen hadde jeg mindre mme og la i en isbitterning mm i tillegg, men det gjorde grøten veldig rennende etter en ganske kort stund.
Mamma`n_til_snupperuska Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Jeg blandet med både vann og mm da hun var under 6 mnd. Fulgte anvisningene på pakka (der står det 100 ml vann og 100 ml "søtmelk" - det ble altfor mye for jenta mi, så jeg brukte 25 ml vann og 25 ml mm til å begynne med, og tilsvarende lite pulver). Da hun ble over 6 mnd, droppa jeg vannet og brukte bare mm. 100 ml mm + 5 teskjeer pulver. Har oppi 1-2 spiseskjeer med fruktmos for å få inn litt smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå