mamman til leon og Noah Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 jeg skulle på do og tisse som vanlig hehe også var trusa mi kjempe våt. altså, jeg hadde vel merka hvis jeg hadde tissa på meg??!! hva skjer, lekker jeg fostervann? har termin på tirsdag, så jeg er jo ikke langt unna...
nr 4 er her<3 Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 kan godt være d..ta på deg et bind å se om d kommer mer for er d vannet som har gått så vil d fortsette å lekke=) lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Dette hendte meg tidligere i uka. Våt truse, konstaterte at det ikke luktet urin, og lurte på om dette kunne være fostervannlekkasje. Jeg ringte føden og fikk komme opp. De puttet en q-tips opp der babyen bor :-) og la det i en veske ca 10 min, det skulle bli et fargeforandring hvis det var fostervann. Det var ikke fostervann lekkasje for min del.
mamman til leon og Noah Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 da prøver jeg det tusen takk håper det skjer noe nå hehe
nr 4 er her<3 Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 krysser fingrene for fostervann da så kansje du har din lille snart=)spennende..gleder meg til d er min tur asså=)
mamman til leon og Noah Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2008 for det lukter ikke urin... hvor langt er du på vei? men hvis det er fostervann, så kommer vel riene om ikke så altfor lenge? eller kan det ta tid?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Jeg er 38+0 idag. Det er ikke alltid riene starter så vidt jeg har forstått. Har en bekjent hvor vannet gikk (ingen tvil her) hun ringte føden, men fikk beskjed om å holde seg hjemme til riene startet, og hvis de ikke startet innen 24 timer skulle hun ta kontakt for å bli satt igang. Hvor vanlig eller uvanlig dette er vet jeg ikke, og ikke om det er forskjell fra sykehus til sykehus heller. Jeg fikk nemlig beskjed om at hvis det var fostervann måtte jeg bli på sykehuset til babyen var ute. (jeg sogner til et bittelite sykehus, hvor det ikke er problem med overbooking osv) Jeg er førstagangs og vet ikke så mye altså, får bare referere til det som har blitt fortalt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå