Gå til innhold

Clearblue digital eggløsningstest. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt clearblue eggløsningstester fra billige-tester.no. Noen som har erfaringer med disse?

Jeg har ganske ustabil syklus, kan variere mellom 31 - 40 dager. Den siste var på 31. På hvilken dag i syklusen bør jeg begynne å teste?

Er vanskelig dette når jeg ikke er helt sikker på hvor lang syklusen min er..

Tenkte jeg skulle prøve med eggløsningstester denne pp, dette er 8. og vil finne ut sikkert om jeg virkelig har eggløsning!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De digitale testene er veldig greie å bruke. Da slipper man tolke streker :)

Ta utgangspunkt i din korteste syklus. Det står på pakningsvedlegget når du bør begynne å teste i forhold til hvor lang syklus du har, men regner med du må starte rundt dag 15. Dessverre er det ikke garantert at man faktisk har egløsning til tross for positiv test. Derfor kan det være lurt å tempe i tillegg. Da vet man mer sikkert om man har hatt eggløsning. Du kan lese mer om temping på www.pernille.info

Skrevet

Jeg fant ikke EL med de testene. Det viste seg at jeg akkurat den syklusen hadde EL senere enn vanlig. Dersom du ikke får positiv EL- test i løpet av perioden (det står på pakken når du skal begynne testingen), må du da evt. kjøpe flere tester.

Ikke gjør som meg og bli redd for at du ikke har EL!

Jeg syntes også temping fungerte best. Da kan du regne ut EL på FF (fertility friend) chart'en.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...