Gå til innhold

Deilig å komme hjem.


Silje T

Anbefalte innlegg

Hei alle februarmammaer som jeg har gått på bim treff med i høst. Som tidligere skrevet kom vår lille Sander til verden onsdag 0726. Hadde regelmessige rier fra ca0000. Så det hele gikk fort og greit. Vi kom hjem på fredagen og starte på det nye livet som vi trives veldig godt med.

Jeg gleder meg masse til å se alle sammen igjen med de sm utenfor magene.

 

Lykke til alle som ikke har fått enda og gratulere så masse til dere som har fått.

 

Klem fra Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å grattis massa:-) vad bra att allt gick så fort å bra:-) låter så mysigt att få komma hem å bara bli en liten familj:-) glädjer mig till min behagar å komma ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lille Sander:) Det hørtes jo ut som om det gikk rimelig kjapt og greit med fødselen. Har termin i dag, men ingenting som skjer her enda:( Håper jeg slipper på vente så altfor lenge med å hilse på veslejenta. Vi sees på treff med vogn etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei silje.

Gratulerer masse med lille Sander.

Var så koselig å lese mld fra paris-barn her om dagen, at du hadde fått gutten din!!

Her er fortsatt tulla inne i magen min, og fire dager til termin nå. Håper jeg slipper å vente så lenge til , sånn at vi kan møtes ute i vårsola med babyene våre!

Kos dere masse hjemme med den lille gutten, så sees vi snart!

Stor klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...