mammagutten Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 gikk inn på nettbaby.dk og så på den ukeoversikten. skulle fylle inn første dag i siste mens. altså dag,mnd og år. legen har fortalt meg at jeg har termin 28 august. men da jeg fylte dette inn viste den at jeg begynner på min 13 uke på tirsdag. istedenfor den 12. ble veldig overasket no. kan det være mulig at dette stemme? noen som kan sjekke for meg? å jeg som trodde jeg bare var 11+5 i dag.. jeg fylte inn 20.11.07. det var første dag i siste mens:)?
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Kommer fram til 11+5 på babyverden:)
mammagutten Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 ja synes det var så rart for er jo det jeg har kommet frem til og tidligere, men visstnok ikke på netbaby.dk. hmm. var rart det der..
Gjest Orkideen - Høygravid Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Begge har rett. I dag er du 11+5, og i din tolvte svangerskapsuke. Når du er 12+1 begynner du på din trettende svangerskapsuke. Det å være i 13. svangerskapsuke betyr ikke at du er 13 uker på vei, men at du er i 13. svangerskapsuke. Akuratt som barnet fra det er 0-12 måneder er i sitt første leveår, men ikke blir et år før det er tolv måneder. Det er forskjell på hvor mange uker og dager du er på vei, og hvilken svnagerskapsuke du er i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå