Nerak 2x pp Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Blir litt forvirra av min lege. Hun veit vi prøver å få kul på magen, men liter så med menssmerter at jeg nesten besvimer og spyr,(noen ganger gjør jeg det også) når tanta kommer. Av legen fikk jeg da Cataflam tabletter. Men der står det jo at de som prøver å bli gravide og har "problemer" med det, ikke skal ta det. Elers så pleier to ibux 600 mg å hjelpe. Noen som har gode forslag på smertestillende som også er "godtatt" for de som prøver å bli gravide????? Har også hatt stikninger i puppen de siste dagene Kjennes nesten ut som en kniv.........HVA KAN DET VÆRE?????????? Er litt skummelt sånt, syns jeg. Er ca 4-5 dager til forventet TR.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Paracet?om da funker for deg då..... Stikkinger kan vere tegn på mensen som kjem,eller graviditet og...
Nerak 2x pp Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 kan prøve det når tr sikkert kommer straks. Tidligere spøy jeg dem opp, men sikkert fordi jeg tok for få. (Skal nevnes at jeg ikke tar smertestillende ellers) La oss håpe jeg slipper å prøve paracet
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 stikninger i puppene er jo ett graviditets tegn da:) spennende å se om litt da om tr kommer:) men de tabl du fikk va legen du ikke kan ta siden du prøver å bli gravid, kanskje legen tenker at du kan ta de rundt den dagen du får mensen for da er det enda litt tid igjen til el og ene eventuell befruktning, men om de skal taes hele eller halve eprioden din ville jeg ikke tatt dem! Får håpe du er gravid nå å slipper mere mens smerter på en stund:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå