PrinsessaPåErta Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Hval slags brudebukett hadde dere? Og hva slags øvrige blosmter hadde dere i kirken osv? Hva betalte dere?
Mikkemafian Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Hadde dråpeformet bukett med rosa roser og ellers rosa og hvite blomster. Betalte 3500. Blomstene i kirken husker jeg ikke helt, fordi det var 2 andre par som giftet seg, og et av de hadde spesielle ønsker for blomstene og ikke vi, så vi brukte de samme...
Mamman til AM&JS Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Røde roser hadde jeg i min..."ballformet" altså helt rund!! De samme blomstene på bordet..altså røde roser med litt grønt!! I kirken hadde vi ingen ting, da dette var en stavkirke..og mye pynt i seg selv!
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Ligger bilde av brudebuketten min på profilen min. Resten av blomstene var i samme stil. Husker ikke hva vi betalte, men det var ikke my for jeg kjenner hun som ordna det
stinky og poopy Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 hadde en lang bukett, ca 1 meter, litt sær - lite blomster men de var flotte til gjengjeld. Blomstene heter gloriosa, eller omvendt lilje, ser ut som en flamme. Det var brukt gulltråd som ramme for hele buketten, som også hadde perler og noen rød-oransje bær. Vi gifltet oss ikke i kirke
stinky og poopy Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 glemte prisen, sammen med 3 små corsages (tror jeg iallefall det heter, sånne små buketter som skal henges på brudgommen, og forloverene), kom det på 2500kr
Mockanin Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Jeg hadde hvite roser og eføy i brudebuketten min. Samme var det på bordet i selskapslokalet. I kirken hadde vi ikke noen spesielle blomster siden det kostet ekstra og vi ikke fikk velge blomster selv. Kunne risikert helt "feil" blomster da. MEN nå var kirken vi giftet oss i litt spesiell med masse veggmalerier forran (husker ikke hva det heter der) så det var i og for seg pynt nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå