Gå til innhold

Lite spark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjent veldig lite spark i dag. Jeg er kjempe bekymret. Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei og hvor lenge har du regelmessig kjent spark hver dag?? Tar en stund før det skal være sånn at man skal bli bekymret over fraværende spark, men et tips er å drikke/spise noe med sukker i (jeg spiste litt is for litt siden og nå er det fotballturnering inni der) legge seg ned og slappe helt av.. Bebisene våre er nokså uregelmessige i starten med sparking, og mye kan sparkes bakover slik at vi ikke kjenner det.. Hvis bebisn ligger bak mot ryggen vil du ikke kjenne det noe særlig!

Hvis du syns det er for skummelt så bør du kanskje ringe jordmor i morgen, eller lege, så får du kanskje tips der.. :) Lykke til

Skrevet

Jeg er 22 uker på vei.Har kjent spark siden uke 16. Kjenner spark, men det er så få.

Skrevet

Da kan det jo rett og slett være at bebisen er rolig? Eller sparker mest på plasser der du ikke kjenner det! Men igjen, hvis du bekymrer deg veldig over det så kan du jo kontakte noen i morgen for å høre..

Skrevet

tusen takk!

Skal spise litt is.

Skrevet

Gjør det.. Og legg deg ned og slapp helt av i magemusklene etterpå.. Lykke til!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...