Gå til innhold

Kortere lunte ...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg gravid med nummer 3, og begynner så smått å bli påminnet noen usjarmerende symptomer som jeg også hadde de forrige gangene. Har så utrolig kort lunte! Blir fort illsint og kjefter på min mann. Småting blir store ting. Er litt bekymret for er jo bare 5 uker på vei... Noen andre som blir troll når de er gravide ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA..... Er spesielt troll når eg har gått litt for lenge utan å ete eller er sliten. Då prøvar eg å ha litt avstand til 2-åringen, for elles vert det bare kjefting og krangling. Klarar av og til å ta meg saman, men ikkje nok. Har heldingvis ein sambo som forstår, så han stiller opp når han er heime, men har nesten gitt opp å lage middag når det bare er meg og guttungen heime og vi begge er svoltne. Bedre å ta eit knekkebrød og legge seg på sofaen i lag til pappaen er komen heim.

Skrevet

Jeg har blitt et skikkelig troll denne gangen, er så sinna, så sinna. Skjønner ikke hvordan dette skal gå jeg, er bare 14 uker på vei.

I begynnelsen lo bare sambo av meg, men nå merker jeg at han synes det er tungt å svelge den kjefta han får.

Altså, jeg blir sinna for en grunn. Han driver for seg selv, og jobber lange dager. Har egentlig ikke hatt noe i mot det før, men nå glefser jeg. Nå var jeg skikkelig dårlig fra uke 5 til uke 9 ca. og nå har jeg en kraftig forkjølelse. Han jobber lange dager så alt ansvaret for sønnen vår på 21 mnd. faller på meg Det er litt tungt til tider, spesielt når lillemann er litt trassig for tiden.

I jula var sambo hjemme 24-timer i døgnet i 1 uke og jeg var dessverre litt glefsete da også, så kan ikke bare skylde på at han gjør seg "fortjent til det".

Var ikke sånn med 1.mann altså. Kanskje en jente i magen nå, da......hehe

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen, ja. Jeg pleier og være rolig og avbalansert og tålmodig. Men nå irriterer den minste ting meg. Kjenner jeg blir så forbanna på alt og alle om dagen. Kan nesten være glad at jeg er alene nå, ellers hadde den mannen virkelig fått gjennom gå. Hehe. Pleier og la det gå utover moren min, stakkars....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...