smågodt prinsessa Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Var på kino i går og så den.. har ikke leste boka.. Jeg syns det var en flott film.. men ble litt skuffa faktisk.. hadde så høye forventninger og trodde det skulle skje litt mer på filmen.. Men.. en bra film.. og jeg begynte nesten å grine på slutten:) Hva syns dere?
ღhælgelainnღ Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har både lest boka og sett filmen. Ble også litt skuffet over filmen, hadde veldig store forventninger jeg også. Men dårlig var den jo ikke da. Trist og samtidig god slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå