Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg og mannen gikk ifra hverandre for ca 6 mnd siden,en stund etterpå traff jeg en ekskollega av han og nå treffes vi jevnelig.Vi tar det veldig rolig,og nesten ingen vet om oss .Jeg har hatt en følelse av at det kan bli noe mer mellom oss med tiden,foreløpig tar vi det som sagt veldig rolig siden begge er rimelig nysingle. Eksen min vet ikke om oss,og nå har har eksen og en venninne på jobben hans spurt om han nye "vennen" min vil være med de på ferie i sommer. Og det virker som at han faktisk har tenkt å være med de,og jeg syns det blir helt feil.. Jeg mener at han ikke kan holde på med meg og samtidig reise på ferie med eksen min,som ikke vet om oss.Er jeg sær som syns dette? Han er som sagt en tidligere arbeidskollega av eksen min,men de har ikke noe særlig kontakt nå.Bare sånn sporadisk på telefonen.Grunnen til at de vil reise sammen er at alle er alene med barn.Jeg kjenner jeg får en dårlig følelse i magen av dette..
overkill Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Din nye venn burde forstå at det neppe vil komme noko godt utav. Greit å skille korta.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Høres merkelig ut,han velger jo eksen din framfor deg.Hadde ikke jeg godtatt.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Opp igjen:) Noen må vel ha noen synspunkter på dette,det er jo kranglesiden!
FuckFace Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Kan jo hende han har en anelse, da! Kan dere ikke fortelle det? Og hvem er så denne "venninnen" på jobben? Er det naturlig å reise på ferie med en kollega av det motsatte kjønn? Kan jo hende de har noe på gang, og da er det jo bare å bude ut om dere to og. Kanskje du også kan være med?? ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Hehe,nei det hadde iallefall blitt for sært for meg..Og eksen også,vi var sammen i 12 år,så ingen av oss hadde syns det var noe kjet å reise på ferie sammen med nye kjærester. Ja,jeg tror jo at de har noe på gang,de henger sammen støtt.Kino,besøker hverandre o.l. Det er min nye som syns det er fortidlig å stå fram,han tenker endel på eksen min siden de kjenner hverandre og sånn
FuckFace Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Ok. Nei, da syns jeg det virker rart. Dersom han syns det er for tidlig å si noe, men likevel vil reise på ferie å lyge for eksen din hele tiden... Virker rart.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Er akkurat det jeg mener,hvordan skal han forklare seg senere da,om det skulle bli oss sånn i all offentlighet?
FuckFace Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Hva sier han om å reise da? Er det noe han har veldig lyst til? Skjønner han ikke at du syns det er rart?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Han sier at jeg ikke skal ta bekymringende på forskudd,ingenting er avgjort ennå.Og at de er tre stk som alle vil reise forskjellig plasser... Hadde jeg vært litt tøffere hadde jeg sagt at vi to kunne reise på ferie med ungene,vi er også enig om hvor vi skulle reist.. Men jeg er for feig,er redd han skal si nei...
Reveenka Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 Det vil jo ta seg ganske underlig ut om han blir med din eks og venninnen hans på ferie - og så kommer det frem senere at du og han har /får et forhold, uten at det har blitt fortalt på forhånd? Og hvorfor i all verden vil han være med eksen din på ferie, uten å spille med åpne kort om dere to? Nei, både sært og underlig syns jeg.
FuckFace Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 Og hvorfor i alle dager vil noen være med en kompis og hans evt. elskerinne på ferie? To mannfolk og ett kvinnfolk? Det går aldri bra, enten blir det orgie, eller 3. hjul på vogna!
Reveenka Skrevet 10. februar 2008 #14 Skrevet 10. februar 2008 Det er jo en mulighet for at han ikke er like sikker som deg på at dette kan bli til noe alvorlig - så da vil han kanskje heller ikke snakke om det til folk rundt dere? Jeg blir alltid mistenksom hvis forhold skal holdes hemmelig.... Kan jo være flere grunner til det, feks: Han har en annen kjæreste Han er ikke interessert på ordentlig Burde ikke være noen grunn til å holde dette hemmelig dersom dere møttes ETTER bruddet? I motsatt fall skjønner jeg jo at han kanskje vil vente så lenge som mulig med å fortelle det til eksen din.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #15 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har mer eller mindre sagt at jeg trekker meg ut,om han reiser..Han sier han forstår meg på en måte,men at de er jo venner også.Jeg mener at han må ta et valg nå,og jeg kan vel umulig være urimelig om jeg sier det?
Reveenka Skrevet 10. februar 2008 #16 Skrevet 10. februar 2008 Synes ikke du skal tvinge frem noe ultimatum - men det lille jeg kan lese ut av det du skriver, sier meg at han ikke er så veldig interessert, desverre. Som regel er det slik at det du ser er det du får - og virker han lunken, er det mest sansynlig det han er...
FuckFace Skrevet 10. februar 2008 #17 Skrevet 10. februar 2008 Kommer vel an på hvor godt du liker fyren... Liker du han skikkelig godt, så holder du gjerne ut, eller prater han til fornuft. ;-) Hvis ikke, så trekker du deg ut som du sier. Du vet nok best selv hva du føler, følg magefølelsen. Den har ofte rett! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #18 Skrevet 10. februar 2008 Bra du får vite at han er vag og spak og feig og svekling før du involverer deg mer med han.
Reveenka Skrevet 10. februar 2008 #19 Skrevet 10. februar 2008 Jepp - ekte mannfolk står støtt som fjell, og trenger ikke gjemme bort kjærsten sin.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #20 Skrevet 10. februar 2008 Har du ikke forstått at du er et veddemål mellom to kompiser? Dem skal nå på ferie for å gjøre opp veddemålet og snakke dritt om deg. Dem har jo mye å prate om nå. Du er muligens ikke sær, men blind.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå