Gå til innhold

Sant jeg er ikke sær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen gikk ifra hverandre for ca 6 mnd siden,en stund etterpå traff jeg en ekskollega av han og nå treffes vi jevnelig.Vi tar det veldig rolig,og nesten ingen vet om oss .Jeg har hatt en følelse av at det kan bli noe mer mellom oss med tiden,foreløpig tar vi det som sagt veldig rolig siden begge er rimelig nysingle.

Eksen min vet ikke om oss,og nå har har eksen og en venninne på jobben hans spurt om han nye "vennen" min vil være med de på ferie i sommer.

Og det virker som at han faktisk har tenkt å være med de,og jeg syns det blir helt feil..

Jeg mener at han ikke kan holde på med meg og samtidig reise på ferie med eksen min,som ikke vet om oss.Er jeg sær som syns dette?

Han er som sagt en tidligere arbeidskollega av eksen min,men de har ikke noe særlig kontakt nå.Bare sånn sporadisk på telefonen.Grunnen til at de vil reise sammen er at alle er alene med barn.Jeg kjenner jeg får en dårlig følelse i magen av dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er vel at din nye reiser på ferie med din gamle.. litt sært i seg selv... men om din nye gjør det UTEN å informere din gamle om ståa.. ja, da mener jeg det er ufing.. uansett hva grunnen måtte være....

Skrevet

enig enig med anonym over. en skikkelig rar og snål situasjon for deg som jeg ville følt meg ukomf i, men ikke minst veldig dårlig gjort overfor eksen din!

syns det er veldig rart at denne nye mannen din syns det er greit? da må han jo juge for kompisen sin? hvis det blir dere to så har dere jo kommet skjeivt ut med eksen og far til barnet ditt før dere har startet, det er vel ikke så godt utgangspunkt.... i tillegg til at du kommer til å hate kjærsten din når han er på ferie med eksen din og ditt barn og du sitter hjemme

Skrevet

Fint med synspunkter,jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre med dette.Jeg vil nok ikke fortsette forholdet om han reiser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...