cherstii Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Ok skal fatte meg i korthet---> Siste mens 15nov,bare neg tester MEN blør BARE når vi har sex,, ikke ellers.. Er det mensen eller?
Babyønske �� Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Blødning kun ved sex kan nok ikke være mensen nei. Er det lenge siden du har brukt hormonell prevensjon? Kan i så fall være det som lager kluss i systemet. Men 3 mnd uten mensen er en stund så du burde kanskje oppsøke lege å få undersøkt hva det kan være. Er ikke sikkert det skal så mye til å få den i gang igjen
cherstii Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Det er ca 1år siden jeg slutta på pilla,har hatt regelmessig fram til siste mens..
prins06+2til Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 hei, jeg ville ha tatt meg en tur til legen, bare for å få en klarhet i hva som skjer. lykke til:)
SOMMERSMILET Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Kan være nok at du stresser det, så uteblir mensen. Jeg hadde nok kanskje prøvd og begynne på kromtabletter om jeg var deg. Mange som sliter med at mens og eggløsning uteblir har fått det tilbake med krom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå