suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Dattera mi har hatt diare som er gul-hvit i 2 dager nå. Hun er i fin form. Lurer på om noen vet hvorfor bæsjen har den fargen? Snodig.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Sønnen min på 2,5 har hatt sånn farege på diare idag.Lukter fyyysjjj:( Så har han kastet opp en gang..Kanskje et virus?
prekæs Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Ikke for å skremme, men har barnet slik farge på avføringen skal lege kontaktes. Derfor. Ring legevakten og forhør deg.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 Jøss prekæs, hun kasta opp 1 gang i går, lukter litt spess av avføringa hennes også. Sikkert noe som går da. Legevakt? hun er 4 år og i finfin form.
prekæs Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Kjenner et tilfelle hvor barnet hadde hvit farge på avføring og cola farget urin. Unormal farge bør sjekkes opp, men det bør ikke være noe farlig. Er jo fort gjort å ta en telefon,da:)
ApriIbaby Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Kan være greit å få sjekket dette med noen blodprøver da dette KAN være et alvorlig symptom på at lever/galle ikke fungerer som det skal. Tilstopping av galle gi dette
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2008 Kanskje jeg skal ringe da..... Ser ann morradagen jeg. Men takk for tilbakemeldinger, kjekt å spørre om ting her.
prekæs Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Det stemmer. Mener å huske at det var noe med de innvollene til det barnet jeg vet om. Kom ikke på hvilke innvollder tidligere.
Salat Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Dattern min hadde guø-hvit avføring i 3-4 dager etter å ha kastet opp. det var virus.
Mamma til snart 4 Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 er avføringe hvit så er det ett tegn på at leveren ikke virker som den skal, og det bør sjekkes opp, tenger ikke å være noe da frall det. men vi lært det at hvit avføring=lever=ikke bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå