Kanelbolla & Kornet Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Er det vanlig å være kvalm allerede? Jeg er 6, snart 7 uker på vei, og den siste uka har jeg vært kvalm omtrent konstant, døgnet rundt! Er ikke det litt tidlig å være kvalm? Kaster ikke opp eller noe,men kvalm. Jeg hater å være kvalm, min verste frykt er å være kvalm Og jeg har ikke matlyst heller fordi jeg ikke helt klarer å kjenne helt om jeg er sulten eller begynnende kvalm.. Jeg prøver å spise noe hver gang jeg begynner å kjenne meg kvalm, hva som helst for å få blodsukkeret opp, men det hjelper bare for en kort stund. Jeg har fungert helt fint i jobben fram til denne uka, men nå begynner det å plage meg...
nat&alex Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Helt vanlig å være kvalm i starten! Pass bare på at du får nok veske i deg. For noen avtar kvalmen i uke 9, jeg har ikke vært kvalm en eneste dag etter slutten av uke 8. Er idag 9+6.
Kanelbolla & Kornet Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 ah..godt å høre..kan ikke forestille meg å gå rundt kvalm så veldig lenge. Er i dag 7+1 dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå