Gå til innhold

ang vanlig melk til 1 åringer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Isabelle er 1 år i dag (hurra!). Og får NAN mme ved siden av noen måltider + 230 ml ved leggetid. Er det sånn at vi egentlig nå kan bytte ut NAN med vanlig kumelk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan ja, men må jo ikke så klart....men ta det gradvis, bland litt og litt i mme osv....ellers prøv biola, det er en slager her i huset =)

Skrevet

Ja, det kan du bytte ut... Men bytt ut bare litt og litt, så magen får tid til å bli kompis med melka.

Finnes sikkert de som har gått rett over, men vi begynte med 60 ml vanlig melk og økte på, pent og pyntelig.

Hvis vi økte på for fort, så ble avføringen nærmest diarelignende.

 

Gratulerer med dagen :)

Skrevet

ååååååååååååååååååååååååå er det derfor hun er så løs i magen????????????????????????????

 

hun har plutselig litt så glad i melk og drikker flere glass om dagen...... skjønner tegninga................for omgangssyke erd et nemlig ikke dette her. hun har hatt løs mage og tre fire bæsjebleier i løpet av en dag, i stedet for en som er vanlig for henne. Da er det altså melka? for hun kaster ikke opp, og hun spiser som normalt, og hun har ikke vondt noen plass.....

 

kutte ned på melka da....

 

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...