Gå til innhold

veldig urolig baby på overtid!! Flere!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har vært ekstremt urolig i dag. Voldsomme bevegelser som gjør vondt i siden. Hadde termin fredag og har hatt mensmurringer noen dager nå, men ellers ingen andre tegn til fødsel!! Har ikke værtspesielt mye i ro idag heller. Trodde bebisen roet seg når man nærmet seg fødsel jeg... Ufffffff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg har også en svært aktiv krabat i magen.

Rolig på natta og på morran, men resten av dagen holder han det gående.

Er godt å vite at han har det fint, men jeg trodde også at de skulle roe seg litt før fødsel... Er 6 dager over termin i dag:-(

Vel, det er uansett myyye bedre å kjenne at det er mye aktivitet, det er en sunnhetstegn!!!!

Og vi får vel hilse på knøttene våre snart:-)

Skrevet

Her har det roet seg veldig, må dytte til magen for å kjenne etter noen ganger. På kvelden er det litt mer liv. Er ikke bekymret for det virker som alt er ok inni der, men merker stor forskjell. Men at fødselen nærmer seg (det gjør den jo forsåvidt uansett) med stormskritt merker jeg ikke så mye til. F r u s t r e r e n d e.

Skrevet

Ja det er frustrerende å vente...

Vet jo at det kan skje "når som helst", men kan jeg ikke få et lite hint da???

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Jeg har termin i morgen, og har hatt en rolig baby i dag og i går. Håper at det er et tegn på nær fødsel :) Hun beveger seg når jeg dytter på henne :)

Skrevet

Jeg er 11 dager på overtid, og bevegelsene i magen er veldig varierende. Noen netter har jeg ligget våken i timesvis fordi det er så mye liv (ganske ubehagelig fordi det er så trangt), mens andre netter/dager er det ganske rolig. Jeg har fått tilbakemeldig om at dette ikke er noe å bekymre seg over... Ingen smerter utover dette dessverre..bare å vente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...